Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRolčíková, Markétaen
dc.contributor.authorVíta, Viktoren
dc.date.accessioned2008-11-12T20:53:09Z
dc.date.available2008-11-12T20:53:09Z
dc.date.issued2008en
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/69305
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je marketingový výzkum pro veřejné sportovní centrum CDU. Společnost CDU SPORT – VOLNÝ ČAS o. s. provozuje tělovýchovné a sportovní zařízení, sloužící k regeneraci a rekondici. Úkolem bakalářské práce bylo provést marketingový výzkum veřejného sportovního centra, nacházejícího se v Ostravě – Výškovicích. Marketingový výzkum se stává důležitou součástí moderního řízení podniku. Pro veřejné sportovní centrum je důležité znát přání a potřeby svých zákazníku, chce-li být úspěšnější než konkurence. Ve své bakalářské práci jsem se zaměřil na teoretické vymezení marketingového výzkumu, analýzu provedeného marketingového výzkumu a návrh opatření ke zlepšení služeb ve veřejném sportovním centru.en
dc.format.extent1247260 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.titleMarketingový výzkum pro veřejné sportovní centrum CDUen
dc.title.alternativeMarketing research for public sport center CDUen
dc.typeBakalářská práceen
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programen
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultaen
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízeníen
dc.thesis.degree-programNerostné surovinyen
dc.thesis.degree-branchInformační a systémový managementen
dc.identifier.senderS2735en
dc.identifier.thesisB2102.6209R013.vit147en
dc.rights.accessrestrictedAccess


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Icon

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam