Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Hanaen
dc.contributor.authorZábojníková, Kateřinaen
dc.date.accessioned2009-09-01T01:28:35Z
dc.date.available2009-09-01T01:28:35Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/72780
dc.descriptionImport 01/09/2009
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je zjistit, jak jsou zákazníci Bowling-Pizzerie U Jána spokojeni s poskytovanými službami. Bakalářská práce je rozdělena do pěti kapitol. Na začátek se zabývám charakteristikou bowling-pizzerie a jejího okolního prostředí. Následující kapitola se zaměřuje na teorii marketingového mixu služeb a spokojenost zákazníků. V dalších dvou kapitolách popisuji metodiku marketingového výzkumu a analyzuji marketingový výzkum. Poslední kapitola je věnována návrhům, která by mohla pomoci zvýšit spokojenost zákazníků bowling-pizzerie.cs
dc.description.abstractThe aim of this bachelor work is to find out the customers´ satistaction with the services provided at Bowling-Pizzerie U Jána. This bachelor vork is divided into five chapters. At the begining I describe a characterization of bowling-pizzerie and its surrounding environment. The following chapter is concentrated on a theory of marketing mix of services and the customers´ satisfaction. In the next two chapters I describe the methodology of marketing research and I analyse the marketing research as such. The final chapter presents some suggestions the could help bowling-pizzerie to increase the customers´ satisfaction.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectcustomeren
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectservicesen
dc.titleAnalýza spokojenosti zákazníků restauračního zařízenícs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with the Restauranten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901850cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeKrbová, Petraen
dc.date.accepted2009-06-08en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisZAB068_EKF_B6208_6208R062_01_2009
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

SouboryVelikostFormátZobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam