Show simple item record

dc.contributor.advisorJanečková, Viktorieen
dc.contributor.authorHřib, Petren
dc.date.accessioned2010-09-29T14:26:07Z
dc.date.available2010-09-29T14:26:07Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/79729
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce je „vyprofilovat“ klienta, který je pro bankovní instituci nejvíce rizikovou skupinou a poté navrhnout vhodné řešení jak se k této skupině chovat. Diplomovou práci rozdělím do 4 kapitol. V první se budu věnovat teorii, kde popíši, co jsou spotřebitelské úvěry, na co se používají a jaké jsou úskalí, pokud si někdo tento úvěr chce vzít. Druhá kapitola bude popisovat danou bankovní instituci a komunikaci s dlužníky. V třetí kapitole budu pomocí kontingenčních tabulek a Pearsonova koeficientu kontingence posuzovat závislost mezi jednotlivými proměnnými. Poslední kapitola bude věnována návrhům a doporučením, které budou vycházet z praktické části.cs
dc.description.abstractThe aim of this Dissertation is an assessment of a specific type of client that bears the highest level of inherent risk for banking industry and present suggestions of solutions regarding the proper communication towards this specific client group. The Dissertation is divided into four chapters. In the first part I will focus on the theory and fundamentals of consumer loans, their structure, range of their application and the requirements the consumers are involved in order to obtaining the loan. The second chapter depicts the particular financial institution and its communication channels with the debtors. Using pivot tables and the Pearson’s coefficient I will critically evaluate the correlation among the specific variables. Based on the comprehensive examples previously identified the last chapter is dedicated to the proposals and recommendations for potential solutions.en
dc.format.extent308169 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectprevencecs
dc.subjectzávislostcs
dc.subjectdlužníkcs
dc.subjecthotovostcs
dc.subjectspotřebitelský úvěrcs
dc.subjectconsumer lendingen
dc.subjectpreventionen
dc.subjectcashen
dc.subjectdebtoren
dc.subjectdependenceen
dc.titleŘízení spotřebitelských úvěrů v bankovní institucics
dc.title.alternativeConsumer Lending Management in a Banken
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeDvořáček, Jaroslaven
dc.date.accepted2010-05-28en
dc.thesis.degree-nameIng.en
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementuen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHRI034_EKF_N6208_6208T037_2010
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record