Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSteinová, Martinacs
dc.contributor.authorJasoňková, Vladimíracs
dc.date.accessioned2011-06-30T11:43:33Z
dc.date.available2011-06-30T11:43:33Z
dc.date.issued2011cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/85399
dc.descriptionImport 04/07/2011cs
dc.description.abstractCílem mé diplomové práce bylo posoudit marketingovou komunikaci společnosti Avon Cosmetics, s. r. o., zjistit, jak tato komunikace působí na zákazníky a na základě jejich postojů navrhnout změny ve firmě. Provedla jsem marketingový výzkum. Zanalyzovala jsem primární a sekundární data týkající se marketingové komunikace. Výsledky výzkumu jsou zpracovány formou tabulek a grafů. Závěrečné návrhy a doporučení mohou být přínosem pro společnost Avon.cs
dc.description.abstractThe aim of my diploma thesis was to assess the marketing communication of Avon Cosmetics Ltd., to find out how this communication affects customers and based on their attitudes to propose changes in the company. I did the marketing research. I analyzed primary and secondary data related to the marketing communication. The research results are processed by the form of the tables and the graphs. The final proposals and recommendations can be beneficial for Avon.en
dc.format.extent5951068 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectnávrhcs
dc.subjectpřímý prodejcs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectdesignen
dc.subjectdirect saleen
dc.titleNávrh marketingové komunikace pro kosmetickou společnostcs
dc.title.alternativeThe Design of Marketing Communication for a Cosmetic Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVondráková, Hanacs
dc.date.accepted2011-05-24cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisJAS126_EKF_N6208_6208T062_2011
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam