Měření spokojenosti zákazníků s úřadem práce

DSpace/Manakin Repository

aaK citaci nebo jako odkaz na tento záznam použijte identifikátor: http://hdl.handle.net/10084/91294

Show simple item record


dc.contributor.advisor Merenda, Miroslav cs
dc.contributor.author Provázková, Adriana cs
dc.date.accessioned 2012-07-11T07:35:51Z
dc.date.available 2012-07-11T07:35:51Z
dc.date.issued 2012 cs
dc.identifier.other OSD002 cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10084/91294
dc.description Ve zpracování cs
dc.description Import 11/07/2012 cs
dc.description.abstract Cílem mé bakalářské práce je výzkum v oblasti měření spokojenosti zákazníků se službami úřadu přáce. Cílovou skupinou respondentů jsou v této bakalářské práci uchazeči o zaměstnání. Sběr dat byl proveden metodou dotazování a probíhal ve Zlínském kraji. Z analýzy dat vyplynulo, že při hodnocení spokojenosti zákazníků jsou služby úřadu práce vnímány veřejností vcelku pozitivně. Zároveň je vztah zaměstnanců úřadu práce k zákazníkům vnímám jako vstřícný. V závěru této bakalářské práce jsou uvedeny návrhy na další zlepšování těchto služeb s cílem dalšího zvyšování spokojenosti zákazníků s těmito službami. cs
dc.description.abstract The aim of my thesis research was on measuring customer satisfaction with services of the jobcenter. The target group of respondents in this thesis was jobseekers. Data collection was conducted by interviewing and took place in the Zlín region. The data analysis showed that the evaluation of customer satisfaction with services perceived by the public employment office was quite positive. It is also related to the labor office staff perceived as supportive customers. At the end of this thesis are given suggestions for further improvement of these services in order to further increase customer satisfaction with these services. en
dc.format Neuvedeno cs
dc.format.extent 4160124 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava cs
dc.subject Spokojenost, uchazeč o zaměstnání, zákazník, úřad práce, nezaměstnanost, rekvalifikace cs
dc.subject Satisfaction, the job seeker, customer, jobcenter, unemployement, retraining en
dc.title Měření spokojenosti zákazníků s úřadem práce cs
dc.title.alternative Customer Satisfaction Measurement with Employment Office en
dc.type Bakalářská práce cs
dc.identifier.signature Neuvedeno cs
dc.identifier.location ÚK/Studovna cs
dc.contributor.referee Molitorová, Hana cs
dc.date.accepted 2012-06-07 cs
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-level Bakalářský studijní program cs
dc.thesis.degree-grantor Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta cs
dc.description.category Prezenční cs
dc.description.department 116 - Katedra marketingu a obchodu cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-branch Marketing a obchod cs
dc.description.result velmi dobře cs
dc.identifier.sender S2751 cs
dc.identifier.thesis PRO416_EKF_B6208_6208R062_2012 cs

Files in this item

Files Size Format View
PRO416_EKF_B6208_6208R062_2012.pdf 3.967Mb PDF View/Open
PRO416_EKF_B6208_6208R062_2012_priloha.pdf 1.781Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Navigation

Browse

My Account

Statistics