Show simple item record

dc.contributor.advisorPoláková, Kamilacs
dc.contributor.authorSabevová, Klaudiecs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:21:34Z
dc.date.available2014-08-05T09:21:34Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/101956
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové komunikace pro společnost působící v odvětví informačních technologií. Základ tvoří teoretická východiska marketingové komunikace a charakteristika odvětví a samotné společnosti. Cílem marketingového výzkumu bylo zjištění postojů respondentů k nově nabízené službě a dále jejich přístup ke komunikačním nástrojům. Pro primární výzkum byla použita metoda elektronického dotazování. Na základě analýz a výzkumů vznikl návrh integrované marketingové komunikace včetně stanovení nákladů.cs
dc.description.abstractThis thesis is about marketing communication designing for company which operates in ICT sector. The thesis is based on teoreticall starting points and characteristics of an ICT sector and the company. The main goal of marketing research was finding out an opinion of respondents to new services and their attitude to communication tools. For primary research an electronic questioning method was used. Based on analysis and research a marketing communiacation was desiged, also including marketing costs.en
dc.format.extent5824783 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketing služebcs
dc.subjectinformační technologiecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectkomunikační nástrojecs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectpodpora prodejecs
dc.subjectPRcs
dc.subjectosobní prodejcs
dc.subjectdirect marketingcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectMarketing communicationen
dc.subjectmarketing servicesen
dc.subjectICTen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectcommunication toolsen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectsales promotionen
dc.subjectpublic relationsen
dc.subjectpersonal sellingen
dc.subjectdirect marketingen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleNávrh marketingové komunikace pro rozšíření portfolia služebcs
dc.title.alternativeMarketing Communication Design for New Services Portfolioen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeSmotlacha, Davidcs
dc.date.accepted2014-06-02cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisSAB0011_EKF_N6208_6208T062_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record