DSpace VŠB-TUO
    • čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace VŠB-TUO
  • Ekonomická fakulta / Faculty of Economics (EKF)
  • Vysokoškolské kvalifikační práce Ekonomické fakulty / Theses and dissertations of Faculty of Economics (EKF)
  • View Item
  •   DSpace VŠB-TUO
  • Ekonomická fakulta / Faculty of Economics (EKF)
  • Vysokoškolské kvalifikační práce Ekonomické fakulty / Theses and dissertations of Faculty of Economics (EKF)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

The Attitudes of the Czech and Slovak Internet Users Towards Social Network Advertising

Title alternative
Postoje českých a slovenských uživatelů internetu vůči reklamám na sociálních sítích
View/Open
LAP0015_EKF_B6208_6208R037_2013.pdf (2.023Mb)
LAP0015_EKF_B6208_6208R037_2013_priloha.pdf (1.030Mb)
Posudek vedoucího – Krestová, Terezie (131.8Kb)
Posudek oponenta – Kashi, Kateřina (126.2Kb)
Author
Lapúniková, Petra
Advisor
Mutinová, Terezie
Date
2013
Type
Bakalářská práce
Metadata
Show full item record
Degree program
Ekonomika a management
Degree branch
Management
Degree grantor
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta
Rights access
openAccess
Description
Import 21/10/2013
URI
http://hdl.handle.net/10084/100969
Collections
  • Vysokoškolské kvalifikační práce Ekonomické fakulty / Theses and dissertations of Faculty of Economics (EKF) [36614]
Citace PRO

VŠB-TUO copyright © 2006-2025 
DSpace software copyright © 2002-2025 MIT and HP
Contact Us | Send Feedback
openair
Theme by  
@mire NV
 

 

Advanced Search

Helpful Links

VŠB-TUOVŠB-TUO Central LibraryBlog E-SourcesOpen Access WeekOpen Access Guide

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsType

My Account

Login

VŠB-TUO copyright © 2006-2025 
DSpace software copyright © 2002-2025 MIT and HP
Contact Us | Send Feedback
openair
Theme by  
@mire NV