DSpace VŠB-TUO
    • čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace VŠB-TUO
  • Ekonomická fakulta / Faculty of Economics (EKF)
  • Vysokoškolské kvalifikační práce Ekonomické fakulty / Theses and dissertations of Faculty of Economics (EKF)
  • View Item
  •   DSpace VŠB-TUO
  • Ekonomická fakulta / Faculty of Economics (EKF)
  • Vysokoškolské kvalifikační práce Ekonomické fakulty / Theses and dissertations of Faculty of Economics (EKF)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Identifikace eticko–ekonomických aspektů reklamy ve sféře podnikání

Title alternative
Identification of Ethical-economic Aspects of Advertising in Business
View/Open
GUZ0013_EKF_B6208_6208R037_2015.pdf (2.642Mb)
Posudek vedoucího – Černek, Martin (622.3Kb)
Posudek oponenta – Staňková, Štěpánka (671.1Kb)
Author
Gužíková, Gabriela
Advisor
Černek, Martin
Date
2015
Type
Bakalářská práce
Metadata
Show full item record
Degree program
Ekonomika a management
Degree branch
Management
Degree grantor
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta
Rights access
openAccess
Description
Import 22/07/2015
URI
http://hdl.handle.net/10084/107412
Collections
  • Vysokoškolské kvalifikační práce Ekonomické fakulty / Theses and dissertations of Faculty of Economics (EKF) [36614]
Citace PRO

VŠB-TUO copyright © 2006-2025 
DSpace software copyright © 2002-2025 MIT and HP
Contact Us | Send Feedback
openair
Theme by  
@mire NV
 

 

Advanced Search

Helpful Links

VŠB-TUOVŠB-TUO Central LibraryBlog E-SourcesOpen Access WeekOpen Access Guide

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsType

My Account

Login

VŠB-TUO copyright © 2006-2025 
DSpace software copyright © 2002-2025 MIT and HP
Contact Us | Send Feedback
openair
Theme by  
@mire NV