DSpace VŠB-TUO
    • čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace VŠB-TUO
  • Ekonomická fakulta / Faculty of Economics (EKF)
  • Vysokoškolské kvalifikační práce Ekonomické fakulty / Theses and dissertations of Faculty of Economics (EKF)
  • View Item
  •   DSpace VŠB-TUO
  • Ekonomická fakulta / Faculty of Economics (EKF)
  • Vysokoškolské kvalifikační práce Ekonomické fakulty / Theses and dissertations of Faculty of Economics (EKF)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Využití nástrojů virálního marketingu v podnicích cestovního ruchu na Uherskohradišťsku

Title alternative
Using the Tools of Viral Marketing in Tourism Businesses in the Uherské Hradiště Region
View/Open
SEB0038_EKF_B6208_6501R006_2015.pdf (2.118Mb)
Posudek vedoucího – Skovajsa, Adam (1.153Mb)
Posudek oponenta – Hrabcová, Adéla (399.6Kb)
Author
Šebek, Adam
Advisor
Skovajsa, Adam
Date
2015
Type
Bakalářská práce
Metadata
Show full item record
Degree program
Ekonomika a management
Degree branch
Ekonomika cestovního ruchu
Degree grantor
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta
Rights access
openAccess
Description
Import 22/07/2015
URI
http://hdl.handle.net/10084/107712
Collections
  • Vysokoškolské kvalifikační práce Ekonomické fakulty / Theses and dissertations of Faculty of Economics (EKF) [36614]
Citace PRO

VŠB-TUO copyright © 2006-2025 
DSpace software copyright © 2002-2025 MIT and HP
Contact Us | Send Feedback
openair
Theme by  
@mire NV
 

 

Advanced Search

Helpful Links

VŠB-TUOVŠB-TUO Central LibraryBlog E-SourcesOpen Access WeekOpen Access Guide

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsType

My Account

Login

VŠB-TUO copyright © 2006-2025 
DSpace software copyright © 2002-2025 MIT and HP
Contact Us | Send Feedback
openair
Theme by  
@mire NV