DSpace VŠB-TUO
    • čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace VŠB-TUO
  • Fakulta strojní / Faculty of Mechanical Engineering (FS)
  • Vysokoškolské kvalifikační práce Fakulty strojní / Theses and dissertations of Faculty of Mechanical Engineering (FS)
  • View Item
  •   DSpace VŠB-TUO
  • Fakulta strojní / Faculty of Mechanical Engineering (FS)
  • Vysokoškolské kvalifikační práce Fakulty strojní / Theses and dissertations of Faculty of Mechanical Engineering (FS)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh komunikační strategie nákupu v internetovém prostředí

Title alternative
The Proposal of Communication Strategy of Buying in the Online Environment
View/Open
MEL0006_FS_N2301_2303T002_10_2015.pdf (3.043Mb)
Posudek vedoucího – Gregušová, Markéta (1.017Mb)
Posudek oponenta – Modrovský, Radek (1.833Mb)
Author
Meliš, Jakub
Advisor
Gregušová, Markéta
Date
2015
Type
Diplomová práce
Metadata
Show full item record
Degree program
Strojní inženýrství
Degree branch
Strojírenská technologie
Degree grantor
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní
Rights access
openAccess
Description
Import 23/07/2015
URI
http://hdl.handle.net/10084/109481
Collections
  • Vysokoškolské kvalifikační práce Fakulty strojní / Theses and dissertations of Faculty of Mechanical Engineering (FS) [14497]
Citace PRO

VŠB-TUO copyright © 2006-2025 
DSpace software copyright © 2002-2025 MIT and HP
Contact Us | Send Feedback
openair
Theme by  
@mire NV
 

 

Advanced Search

Helpful Links

VŠB-TUOVŠB-TUO Central LibraryBlog E-SourcesOpen Access WeekOpen Access Guide

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsType

My Account

Login

VŠB-TUO copyright © 2006-2025 
DSpace software copyright © 2002-2025 MIT and HP
Contact Us | Send Feedback
openair
Theme by  
@mire NV