Nástroj pro optimalizaci marketingové strategie na základě prodejních výsledků elektronických obchodů
Další název
Tools for Marketing Strategy based on E-shop Trades and Sales Results
Studijní program
Informační a komunikační technologie
Studijní obor
Informatika a výpočetní technika
Instituce přidělující titul
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky
Přístupová práva
openAccess
Poznámka
Import 03/11/2016
Kolekce
- Vysokoškolské kvalifikační práce Fakulty elektrotechniky a informatiky / Theses and dissertations of Faculty of Electrical Engineering and Computer Science (FEI) [13253]
- Vysokoškolské kvalifikační práce Fakulty elektrotechniky a informatiky / Theses and dissertations of Faculty of Electrical Engineering and Computer Science (FEI) [13253]
Citace PRO
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Trendy v marketingové komunikaci
Roučková, Kateřina (Bakalářská práce, 2012) -
Nové trendy v marketingu
Babulicová, Monika (Bakalářská práce, 2010) -
Návrh marketingové komunikace hostesingové agentury
Kováčová, Denisa (Bakalářská práce, 2015)