Implementace influencer marketingu do komunikace značky na trhu sirupů
Title alternative
Implementation of Influencer Marketing in Brand Communication on the Syrup Market
Degree program
Marketing
Degree branch
Marketingová komunikace
Degree grantor
Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta
Rights access
openAccess
Collections
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Further restructuring steps of Vitkovice, a.s. influencing the company's entrepreneurial acitivity in 2003
Botorová, Kateřina (Sborník vědeckých prací Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Řada hutnická. 2004, roč. 47, č. 1, s. 85-87.) -
AFM study of structure influence on butterfly wings coloration
Dallaeva, Dinara; Tománek, Pavel (Advances in electrical and electronic engineering. 2012, vol. 10, no. 2, p. 120-124.) -
The influence of advertising on the purchase of pharmaceutical products
Valečková, Jana (Ekonomická revue. 2012, roč. 15, č. 3, s. 177–189.)