DSpace VŠB-TUO
    • čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace VŠB-TUO
  • Ekonomická fakulta / Faculty of Economics (EKF)
  • Vysokoškolské kvalifikační práce Ekonomické fakulty / Theses and dissertations of Faculty of Economics (EKF)
  • View Item
  •   DSpace VŠB-TUO
  • Ekonomická fakulta / Faculty of Economics (EKF)
  • Vysokoškolské kvalifikační práce Ekonomické fakulty / Theses and dissertations of Faculty of Economics (EKF)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky

Title alternative
Consumer Behaviour Typology in the Perfume Market Based on Brand Value Perception
View/Open
Text práce (3.033Mb)
Zadání (47.76Kb)
Posudek vedoucího – Seifriedová, Katarína (56.50Kb)
Posudek oponenta – Koziel, Patrik (55.10Kb)
Author
Kročilová, Veronika
Advisor
Seifriedová, Katarína
Date
2022
Type
Diplomová práce
Metadata
Show full item record
Degree program
Marketing a obchod
Degree grantor
Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta
Rights access
openAccess
URI
http://hdl.handle.net/10084/146915
Collections
  • Vysokoškolské kvalifikační práce Ekonomické fakulty / Theses and dissertations of Faculty of Economics (EKF) [36614]
Citace PRO

VŠB-TUO copyright © 2006-2025 
DSpace software copyright © 2002-2025 MIT and HP
Contact Us | Send Feedback
openair
Theme by  
@mire NV
 

 

Advanced Search

Helpful Links

VŠB-TUOVŠB-TUO Central LibraryBlog E-SourcesOpen Access WeekOpen Access Guide

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsType

My Account

Login

VŠB-TUO copyright © 2006-2025 
DSpace software copyright © 2002-2025 MIT and HP
Contact Us | Send Feedback
openair
Theme by  
@mire NV