Challenges in sustainability transitions in B2B firms and the role of corporate entrepreneurship in responding to crises created by the pandemic
Zobrazit/ otevřít
Autor
Datum vydání
2024Typ dokumentu
article
ISSN
0019-85011873-2062
Verze dokumentu
publishedVersion
Metadata
Zobrazit celý záznamCitace zdrojového dokumentu
Industrial Marketing Management. 2024, vol. 118, p. 93-109.
Dostupné na
https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2024.01.019Přístupová práva
openAccess
Práva
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
Práva
© 2024 The Authors. Published by Elsevier Inc.
Kolekce
- Publikační činnost Katedry řízení průmyslových systémů / Publications of Department of Industrial Systems Management (654) [17]
- Články z časopisů s impakt faktorem / Articles from Impact Factor Journals [6377]
- OpenAIRE [5085]
- Publikační činnost VŠB-TUO ve Web of Science / Publications of VŠB-TUO in Web of Science [7798]