Vliv e-mail marketingu na opakované nákupy a zákaznickou retenci
Title alternative
The Impact of Email Marketing on Repeat Purchases and Customer Retention
Degree program
Marketing a obchod
Degree grantor
Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta
Rights access
embargoedAccess
xmlui.dri2xhtml.METS-1.0.item-description-embargo
a základě žádosti studentky Bc. Elišky Kalabzové, prosím, o umožnění odkladu zveřejnění ZP. Důvodem je citlivost obsažených informací v závěrečné práci, které zahrnují know-how firmy, její strategii a obchodní výsledky, včetně tržeb (uvedených v procentech). Tyto informace by mohly být potenciálně využity konkurencí.
Collections
Citace PRO
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Trendy v marketingové komunikaci
Roučková, Kateřina (Bakalářská práce, 2012) -
Nové trendy v marketingu
Babulicová, Monika (Bakalářská práce, 2010) -
Návrh marketingové komunikace hostesingové agentury
Kováčová, Denisa (Bakalářská práce, 2015)