DSpace VŠB-TUO
    • čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace VŠB-TUO
  • Ekonomická fakulta / Faculty of Economics (EKF)
  • Vysokoškolské kvalifikační práce Ekonomické fakulty / Theses and dissertations of Faculty of Economics (EKF)
  • View Item
  •   DSpace VŠB-TUO
  • Ekonomická fakulta / Faculty of Economics (EKF)
  • Vysokoškolské kvalifikační práce Ekonomické fakulty / Theses and dissertations of Faculty of Economics (EKF)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mezigenerační srovnání vlivu green marketingu na spotřebitelské chování v módním průmyslu

Title alternative
Intergenerational Comparison of the Impact of Green Marketing on Consumer Behaviour in Fashion Industry
View/Open
Text práce (3.231Mb)
Zadání (127.9Kb)
Posudek vedoucího – Urminský, Jaroslav (138.3Kb)
Posudek oponenta – Babjak, Petr (137.6Kb)
Záznam o průběhu a výsledku obhajoby (58.40Kb)
Author
Uhrová, Kateřina
Advisor
Urminský, Jaroslav
Date
2025
Type
Diplomová práce
Metadata
Show full item record
Degree program
Marketing a obchod
Degree grantor
Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta
Rights access
openAccess
URI
http://hdl.handle.net/10084/156205
Collections
  • Vysokoškolské kvalifikační práce Ekonomické fakulty / Theses and dissertations of Faculty of Economics (EKF) [36614]
Citace PRO

VŠB-TUO copyright © 2006-2025 
DSpace software copyright © 2002-2025 MIT and HP
Contact Us | Send Feedback
openair
Theme by  
@mire NV
 

 

Advanced Search

Helpful Links

VŠB-TUOVŠB-TUO Central LibraryBlog E-SourcesOpen Access WeekOpen Access Guide

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsType

My Account

Login

VŠB-TUO copyright © 2006-2025 
DSpace software copyright © 2002-2025 MIT and HP
Contact Us | Send Feedback
openair
Theme by  
@mire NV