Analýza tržní pozice firmy na trhu konkrétního výrobku
Další název
Market position analysis of company in the market of specific product
Autor
Vedoucí práce
Datum vydání
2009Typ dokumentu
Bakalářská práce
Lokace
ÚK/Sklad diplomových prací
Signatura
201000186
Metadata
Zobrazit celý záznamStudijní program
Ekonomika a management
Studijní obor
Ekonomika podniku
Instituce přidělující titul
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta
Přístupová práva
openAccess
Poznámka
Import 01/09/2009
Kolekce
Citace PRO
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Analýza nákladů spojených s přesčasovými hodinami a analýza produktivity práce zaměstnanců výroby ve společnosti Energetické opravny, a. s.
Budáková, Lucie (Diplomová práce, 2013) -
Komparativní analýza měřících alternativ pro akvizici EGG signálu a následná komplexní analýza pro kvantifikaci EGG příznaků
Urbanová, Lucia (Diplomová práce, 2021) -
Analýza a hodnocení ekonomických řídících procesů v podnikatelských subjektech (Analýza problémů na trhu práce v okrese Frýdek-Místek)
Košická, Šárka (Diplomová práce, 2003)