DSpace VŠB-TUO
    • čeština
    • English
  • English 
    • čeština
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace VŠB-TUO
  • Ekonomická fakulta / Faculty of Economics (EKF)
  • Vysokoškolské kvalifikační práce Ekonomické fakulty / Theses and dissertations of Faculty of Economics (EKF)
  • View Item
  •   DSpace VŠB-TUO
  • Ekonomická fakulta / Faculty of Economics (EKF)
  • Vysokoškolské kvalifikační práce Ekonomické fakulty / Theses and dissertations of Faculty of Economics (EKF)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zavádění nového výrobku a návrh jeho propagační strategie v konkrétním podniku

Title alternative
Introducing a New Product and its Promotional Strategy of the Company
View/Open
BAR0062_EKF_B6208_6208R020_01_2012.pdf (1.152Mb)
BAR0062_EKF_B6208_6208R020_01_2012_priloha.pdf (796.7Kb)
Posudek vedoucího – Sigmund, Robert (864.8Kb)
Posudek oponenta – Novotná, Jana (187.5Kb)
Author
Bartková, Petra
Advisor
Sigmund, Robert
Date
2012
Type
Bakalářská práce
Metadata
Show full item record
Degree program
Ekonomika a management
Degree branch
Ekonomika podniku
Degree grantor
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta
Rights access
openAccess
Description
Import 30/10/2012
URI
http://hdl.handle.net/10084/95309
Collections
  • Vysokoškolské kvalifikační práce Ekonomické fakulty / Theses and dissertations of Faculty of Economics (EKF) [36614]
Citace PRO

VŠB-TUO copyright © 2006-2025 
DSpace software copyright © 2002-2025 MIT and HP
Contact Us | Send Feedback
openair
Theme by  
@mire NV
 

 

Advanced Search

Helpful Links

VŠB-TUOVŠB-TUO Central LibraryBlog E-SourcesOpen Access WeekOpen Access Guide

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsType

My Account

Login

VŠB-TUO copyright © 2006-2025 
DSpace software copyright © 2002-2025 MIT and HP
Contact Us | Send Feedback
openair
Theme by  
@mire NV