Show simple item record

dc.contributor.authorKřivda, Vladislav
dc.date.accessioned2006-06-29T05:00:46Z
dc.date.available2006-06-29T05:00:46Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.citationSborník vědeckých prací Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Řada strojní. 2005, roč. 51, č. 1, s. 139-144 : il.en
dc.identifier.issn1210-0471en
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/55999
dc.description.abstractPříspěvek se zabývá hypotézou využití výpočtů rezerv kapacit průsečných a stykových křižovatek s použitím kritických a následných mezer pro výpočty rezerv vjezdů do malé okružní křižovatky. Teoretický základ je doplněn výpočty pro konkrétní křižovatku a konkrétní intenzity dopravních proudů.
dc.format.extent721222 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isoenen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravaen
dc.relation.ispartofseriesSborník vědeckých prací Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Řada strojníen
dc.titleCalculation of capacity reserves of small roundabouts arms using capacity calculations of direct intersections & T-junctionsen
dc.title.alternativeVýpočty rezerv kapacit ramen malé okružní křižovatky s využitím kapacitních výpočtů průsečných a stykových křižovateken
dc.typearticleen
dc.description.abstract-enThe paper deals with a following hypothesis: application of direct intersections and T-Junctions capacity reserves for calculating entrance reserves into small roundabout with usage of critical and subsequent intervals. Theoretical fundamentals are supported by computations for a specific intersection and traffic flow intensity.


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record