Show simple item record

dc.contributor.advisorMerenda, Miroslaven
dc.contributor.authorLehocký, Michalen
dc.date.accessioned2009-09-01T03:30:19Z
dc.date.available2009-09-01T03:30:19Z
dc.date.issued2009en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/73275
dc.description.abstractCílem mojí bakalářský práce bylo dokázání vlivu mezi sezonností a nákupním rozhodováním zákazníka. První část mojí bakalářský práce je teoretická, v ní vysvětlujem princip CRM. V druhé části analyzuji na základe prodeje vybraných produktú závislost mezi vybranou sezonou a prodejem vybraného produktu. Na závěr navrhuji moji vlastní zlepšení lekárny ALTHEAcs
dc.description.abstractPurpouse of my bachelor thesis is proving of influence between seasonal a consumer purchasing decisions. My first part of bachelor thesis is theoretical, in which I explain principle of CRM. In second part I analyse on fundament of chosen products sale dependence between chosen season and sale of chosen product. On the end I suggest my own improvement of ALTHEA pharmacyen
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent813742 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isosken
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectvlivcs
dc.subjectCRMcs
dc.subjectlekárnacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectpharmacyen
dc.subjectinfluenceen
dc.subjectCRMen
dc.subjectconsumer's behavioren
dc.titleAnalýza chování zákazníků na trhu lékárenských produktůcs
dc.title.alternativeCustomer Analysis on the Pharmaceutical Products Marketen
dc.title.alternativeAnalýza správania zákaznikov na trhu lekárenských produktov
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature200901781cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeSteinová, Martinaen
dc.date.accepted2009-06-08en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisLEH042_EKF_B6208_6208R062_2009en
dc.rights.accessrestrictedAccess


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record