Analýza chování zákazníků na trhu lékárenských produktů

DSpace/Manakin Repository

aaK citaci nebo jako odkaz na tento záznam použijte identifikátor: http://hdl.handle.net/10084/73275

Show simple item record


dc.contributor.advisor Merenda, Miroslav en
dc.contributor.author Lehocký, Michal en
dc.date.accessioned 2009-09-01T03:30:19Z
dc.date.available 2009-09-01T03:30:19Z
dc.date.issued 2009 en
dc.identifier.other OSD002 cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10084/73275
dc.description.abstract Cílem mojí bakalářský práce bylo dokázání vlivu mezi sezonností a nákupním rozhodováním zákazníka. První část mojí bakalářský práce je teoretická, v ní vysvětlujem princip CRM. V druhé části analyzuji na základe prodeje vybraných produktú závislost mezi vybranou sezonou a prodejem vybraného produktu. Na závěr navrhuji moji vlastní zlepšení lekárny ALTHEA cs
dc.description.abstract Purpouse of my bachelor thesis is proving of influence between seasonal a consumer purchasing decisions. My first part of bachelor thesis is theoretical, in which I explain principle of CRM. In second part I analyse on fundament of chosen products sale dependence between chosen season and sale of chosen product. On the end I suggest my own improvement of ALTHEA pharmacy en
dc.format Neuvedeno cs
dc.format.extent 813742 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso sk en
dc.publisher Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava cs
dc.subject CRM cs
dc.subject vliv cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject lekárna cs
dc.subject influence en
dc.subject CRM en
dc.subject consumer's behavior en
dc.subject pharmacy en
dc.title Analýza chování zákazníků na trhu lékárenských produktů cs
dc.title.alternative Customer Analysis on the Pharmaceutical Products Market en
dc.title.alternative Analýza správania zákaznikov na trhu lekárenských produktov
dc.type Bakalářská práce cs
dc.identifier.signature 200901781 cs
dc.identifier.location ÚK/Sklad diplomových prací cs
dc.contributor.referee Steinová, Martina en
dc.date.accepted 2009-06-08 en
dc.thesis.degree-name Bc. en
dc.thesis.degree-level Bakalářský studijní program cs
dc.thesis.degree-grantor Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta cs
dc.description.category Prezenční cs
dc.description.department 116 - Katedra marketingu a obchodu en
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-branch Marketing a obchod cs
dc.description.result velmi dobře cs
dc.identifier.sender S2751 cs
dc.identifier.thesis LEH042_EKF_B6208_6208R062_2009 en

Files in this item

Files Size Format View
LEH042_EKF_B6208_6208R062_2009.pdf 794.6Kb PDF View/Open
LEH042_EKF_B6208_6208R062_2009_zadani.pdf 101.9Kb PDF View/Open
LEH042_EKF_B6208_6208R062_2009_priloha.pdf 303.2Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Navigation

Browse

My Account

Statistics