Show simple item record

dc.contributor.advisorSteinová, Martinaen
dc.contributor.authorHolešová, Lucieen
dc.date.accessioned2010-09-29T15:27:35Z
dc.date.available2010-09-29T15:27:35Z
dc.date.issued2010en
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/80912
dc.descriptionImport 29/09/2010cs
dc.description.abstractMoje bakalářská práce se týká analýzy chování zákazníků na truhu realitních kanceláří a možnosti využití marketingu a reklamy pro zlepšení povědomí a image realitních kancelářích. V analýze budu zkoumat názory, jak lidé pohlížejí na činnosti realitních kanceláří. Rovněž se zaměřím na to, jak lidé hodnotí kvalitu poskytovaných služeb v závislosti na ceně. Práce je řešena převážně přimárním výzkumem. Na základě marketingového výzkumu navrhnu doporučení, jak by realitní kanceláře měly změnit svůj přístup k zákazníkům.cs
dc.description.abstractThe aim of this Bachelor Thesis is to analyse the customer behavior on the real estate market and the possibilities of marketing and advertising to increase awareness and image of estate agencies. The analysis will examine the people´s opinions of how they view the activities of estate agencies. The Bachelor Thesis also focuses on how people evaluate the quality of services depending on the price. The Bachelor Thesis is dealt mainly with primary research. Based on the marketing research, recommendations will be proposed on how the estate agencies should change their approach to customers.en
dc.format.extent1774464 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocsen
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingcs
dc.subjectMarketingový výzkumcs
dc.subjectChování zákazníkůcs
dc.subjectMarketingen
dc.subjectMarketing researchen
dc.subjectCustomer behavioren
dc.titleAnalýza chování zákazníků na trhu realitních kancelářícs
dc.title.alternativeCustomer Behaviour Analysis on the Market of Real Estate Agenciesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKozel, Romanen
dc.date.accepted2010-06-04en
dc.thesis.degree-nameBc.en
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoduen
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHOL628_EKF_B6208_6208R062_2010
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record