Tvorba informačního systému pro hodnocení úrovně řízení procesů vnitřních služeb

DSpace/Manakin Repository

aaK citaci nebo jako odkaz na tento záznam použijte identifikátor: http://hdl.handle.net/10084/84357

Show simple item record


dc.contributor.advisor Filipczyková, Hana en
dc.contributor.author Babišová, Ludmila en
dc.date.accessioned 2011-03-11T13:49:14Z
dc.date.available 2011-03-11T13:49:14Z
dc.date.issued 2010 en
dc.identifier.other OSD002 cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10084/84357
dc.description Import 11/03/2011 cs
dc.description.abstract V předložené disertační práci je zpracován přehled postupů a informačních systémů používaných pro řízení podpůrných procesů a jsou navrženy některá možná využití specifických informačních systémů pro řízení nákladů podpůrných procesů . Vybranými subjekty výzkumu jsou banky působící na trhu v České republice. Manažerským přístupem pro řízení obslužných činností, které nejsou zahrnuty do oblasti hlavního předmětu podnikání, je facility management. Hlavním nástrojem facility managementu je outsourcing. Outsourcing znamená zabezpečení výkonu podpůrných činností vně společnosti na základě dlouhodobějšího smluvního vztahu. Pro zvýšení úrovně efektivity řízení nákladů podpůrných procesů je nezbytné využívání moderních sofistikovaných informačních systémů a jejich vzájemné a účelné propojení. Takovými informačními systémy jsou CAFM, CMMS, CPMS. cs
dc.description.abstract This thesis treats of an overwiev of used techniques and some information systems for operational control of the facility-sustaining activities and some possible applications of these particular information systems for cost management are designed here. The subjects are taken from banks acting in the marketplace in Czech republic. A managerial approach for operating the facility-sustaining activities not implicated in core business is facility management. Outsourcing is the main instrument of facility management. Outsourcing itself means covering supporting services outside organisation based on the longe-range conctract. For increasing level of cost management in the sphere of supporting services is necessary to make the best account of the modern linked information systems. Such information systems are CAFM, CMMS, CPMS. en
dc.format 165 l. : il. + 2 příl. cs
dc.format.extent 1525827 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs en
dc.publisher Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava cs
dc.subject CMMS cs
dc.subject podpůrné procesy cs
dc.subject facility management cs
dc.subject outsourcing cs
dc.subject informační systémy cs
dc.subject CAFM cs
dc.subject CPMS cs
dc.subject facility management en
dc.subject informations systems en
dc.subject CAFM en
dc.subject CMMS en
dc.subject CPMS en
dc.subject Ancillary suits en
dc.subject outsourcing en
dc.title Tvorba informačního systému pro hodnocení úrovně řízení procesů vnitřních služeb cs
dc.title.alternative Essentials of an Information System for Business Support Processes Management and Valuation en
dc.type Disertační práce cs
dc.identifier.signature 201100138 cs
dc.identifier.location ÚK/Studovna cs
dc.date.accepted 2010-03-09 en
dc.thesis.degree-name Ph.D. en
dc.thesis.degree-level Doktorský studijní program cs
dc.thesis.degree-grantor Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta cs
dc.description.category Prezenční cs
dc.description.department 117 - Katedra účetnictví en
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-branch Podniková ekonomika a management cs
dc.description.result vyhověl cs
dc.identifier.sender S2751 cs
dc.identifier.thesis BAB074_EKF_P6208_6208V086_2010 en

Files in this item

Files Size Format View
BAB074_EKF_P6208_6208V086_2010.pdf 1.455Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Navigation

Browse

My Account

Statistics