Show simple item record

dc.contributor.advisorHluchníková, Milušecs
dc.contributor.authorVaňharová, Evacs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:31:25Z
dc.date.available2012-07-11T07:31:25Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/90619
dc.descriptionVe zpracovánícs
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractCílem diplomové práce bylo provést zhodnocení merchandisingových aktivit a úrovně personálních týmů ve vybraných maloobchodních řetězcích u zvoleného sortimentu racionální výživy společnosti Podravka-Lagris, a.s. Jako vedlejší cíl práce bylo stanoveno porovnání kvality distribuce ve dvou odlišných lokalitách. Za výzkumnou metodu byla zvolena kvalitativní analýza ve formě strukturovaného pozorování. Jako nástroj pro sběr dat byl využit pozorovací list a pro srovnatelnost prováděného merchandisingu byl aplikován Total shopscore index. Na základě zjištěných výsledků byly jednotlivé přístupy managementu analyzovány a následně z nich byla vyvozena vhodná doporučení pro danou společnost ve spolupráci s maloobchodními řetězci.cs
dc.description.abstractThe main goal of this thesis was to analyze both the merchandising activities as well as personal teams´ quality in chosen retail outlets. The analysis was focused on rational nutrition products from Podravka-Lagris, a.s. product portfolio. Secondary goal was to compare the quality of distribution in two different regions. The research was based on a qualitative analysis in the form of structured observation. As an instrument of data collection was used the observation list/sheet. In addition to it the Total shopscore index was applied for better comparison of the executed merchandising. On the base of the observed results the particular management approaches were analyzed. As a result of this process the appropriate recommendation were determined for the company in cooperation with retail outlets.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent1525303 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMerchandisingcs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectpozorovánícs
dc.subjectracionálnícs
dc.subjectTotal Shopscore indexcs
dc.subjectindex přítomnostics
dc.subjectindex pozicecs
dc.subjectindex prezentace.cs
dc.subjectMerchandisingen
dc.subjectnutritionen
dc.subjectobservationen
dc.subjectretail outletsen
dc.subjectTotal Shopscore indexen
dc.subjectinventory indexen
dc.subjectposition indexen
dc.subjectpresentation index.en
dc.titleAnalýza merchandisingu produktů racionální výživy v maloobchoděcs
dc.title.alternativeMerchandising Analysis of Rational Nutrition Products in the Retail Outletsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.identifier.signatureNeuvedenocs
dc.identifier.locationÚK/Studovnacs
dc.contributor.refereeFešárková, Dagmarcs
dc.date.accepted2012-05-29cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisVAN335_EKF_N6208_6208T062_2012cs
dc.rights.accessrestrictedAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record