Analýza merchandisingu produktů racionální výživy v maloobchodě

DSpace/Manakin Repository

aaK citaci nebo jako odkaz na tento záznam použijte identifikátor: http://hdl.handle.net/10084/90619

Show simple item record


dc.contributor.advisor Hluchníková, Miluše cs
dc.contributor.author Vaňharová, Eva cs
dc.date.accessioned 2012-07-11T07:31:25Z
dc.date.available 2012-07-11T07:31:25Z
dc.date.issued 2012 cs
dc.identifier.other OSD002 cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10084/90619
dc.description Ve zpracování cs
dc.description Import 11/07/2012 cs
dc.description.abstract Cílem diplomové práce bylo provést zhodnocení merchandisingových aktivit a úrovně personálních týmů ve vybraných maloobchodních řetězcích u zvoleného sortimentu racionální výživy společnosti Podravka-Lagris, a.s. Jako vedlejší cíl práce bylo stanoveno porovnání kvality distribuce ve dvou odlišných lokalitách. Za výzkumnou metodu byla zvolena kvalitativní analýza ve formě strukturovaného pozorování. Jako nástroj pro sběr dat byl využit pozorovací list a pro srovnatelnost prováděného merchandisingu byl aplikován Total shopscore index. Na základě zjištěných výsledků byly jednotlivé přístupy managementu analyzovány a následně z nich byla vyvozena vhodná doporučení pro danou společnost ve spolupráci s maloobchodními řetězci. cs
dc.description.abstract The main goal of this thesis was to analyze both the merchandising activities as well as personal teams´ quality in chosen retail outlets. The analysis was focused on rational nutrition products from Podravka-Lagris, a.s. product portfolio. Secondary goal was to compare the quality of distribution in two different regions. The research was based on a qualitative analysis in the form of structured observation. As an instrument of data collection was used the observation list/sheet. In addition to it the Total shopscore index was applied for better comparison of the executed merchandising. On the base of the observed results the particular management approaches were analyzed. As a result of this process the appropriate recommendation were determined for the company in cooperation with retail outlets. en
dc.format Neuvedeno cs
dc.format.extent 1525303 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava cs
dc.subject Merchandising cs
dc.subject maloobchod cs
dc.subject pozorování cs
dc.subject racionální cs
dc.subject Total Shopscore index cs
dc.subject index přítomnosti cs
dc.subject index pozice cs
dc.subject index prezentace. cs
dc.subject Merchandising en
dc.subject nutrition en
dc.subject observation en
dc.subject retail outlets en
dc.subject Total Shopscore index en
dc.subject inventory index en
dc.subject position index en
dc.subject presentation index. en
dc.title Analýza merchandisingu produktů racionální výživy v maloobchodě cs
dc.title.alternative Merchandising Analysis of Rational Nutrition Products in the Retail Outlets en
dc.type Diplomová práce cs
dc.identifier.signature Neuvedeno cs
dc.identifier.location ÚK/Studovna cs
dc.contributor.referee Fešárková, Dagmar cs
dc.date.accepted 2012-05-29 cs
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-level Magisterský studijní program cs
dc.thesis.degree-grantor Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta cs
dc.description.category Prezenční cs
dc.description.department 116 - Katedra marketingu a obchodu cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-branch Marketing a obchod cs
dc.description.result výborně cs
dc.identifier.sender S2751 cs
dc.identifier.thesis VAN335_EKF_N6208_6208T062_2012 cs

Files in this item

Files Size Format View
VAN335_EKF_N6208_6208T062_2012.pdf 1.454Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Navigation

Browse

My Account

Statistics