Show simple item record

dc.contributor.advisorSobková, Luciecs
dc.contributor.authorHavelka, Milancs
dc.date.accessioned2012-07-11T07:35:50Z
dc.date.available2012-07-11T07:35:50Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/91291
dc.descriptionVe zpracovánícs
dc.descriptionImport 11/07/2012cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem Střední školy uměleckoprůmyslové v Ústí nad Orlicí. Cílem práce bylo zhodnocení marketingového mixu této školy a s pomocí provedené analýzy navrhnout případné změny, které by škole mohly pomoci zvýšit spokojenost a vyhovět požadavkům svých žáků. Posílila by se také její pozice na trhu vzdělávání. Práce se skládá z teoretické části, která je zaměřena na teoretická východiska marketingu ve školství a charakteristiku prostředí této školy. Praktická část obsahuje analýzu marketingového mixu. S pomocí této analýzy byly sepsány návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the marketing mix of the Secondary School of Applied Arts in Ústí nad Orlicí. The aim of this thesis was to evaluate the marketing mix of this school and based on this analysis to suggest possible changes that could help the school to improve its students’ satisfaction and to meet their requirements. This could also improve the school’s position in the secondary education market. The thesis consists of the theoretical part which focuses on the theoretical backgrounds of marketing in education and characteristics of this school. The practical part contains an analysis of the marketing mix. With the help of this analysis recommendations and proposals were suggested.en
dc.formatNeuvedenocs
dc.format.extent3358543 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectstřední školacs
dc.subjectÚstí nad Orlicícs
dc.subjectmarketing školycs
dc.subjectnezisková organizacecs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectsecondary schoolen
dc.subjectÚstí nad Orlicíen
dc.subjectschool marketingen
dc.subjectnon-profit organizationen
dc.subjectservicesen
dc.titleAnalýza marketingového mixu střední školycs
dc.title.alternativeAn Analysis of Marketing Mix of the Secondary Schoolen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signatureNeuvedenocs
dc.identifier.locationÚK/Studovnacs
dc.contributor.refereePetrová, Michaelacs
dc.date.accepted2012-06-07cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751cs
dc.identifier.thesisHAV0031_EKF_B6208_6208R062_2012cs
dc.rights.accessrestrictedAccess


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record