Analýza marketingového mixu střední školy

DSpace/Manakin Repository

aaK citaci nebo jako odkaz na tento záznam použijte identifikátor: http://hdl.handle.net/10084/91291

Show simple item record


dc.contributor.advisor Sobková, Lucie cs
dc.contributor.author Havelka, Milan cs
dc.date.accessioned 2012-07-11T07:35:50Z
dc.date.available 2012-07-11T07:35:50Z
dc.date.issued 2012 cs
dc.identifier.other OSD002 cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10084/91291
dc.description Ve zpracování cs
dc.description Import 11/07/2012 cs
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem Střední školy uměleckoprůmyslové v Ústí nad Orlicí. Cílem práce bylo zhodnocení marketingového mixu této školy a s pomocí provedené analýzy navrhnout případné změny, které by škole mohly pomoci zvýšit spokojenost a vyhovět požadavkům svých žáků. Posílila by se také její pozice na trhu vzdělávání. Práce se skládá z teoretické části, která je zaměřena na teoretická východiska marketingu ve školství a charakteristiku prostředí této školy. Praktická část obsahuje analýzu marketingového mixu. S pomocí této analýzy byly sepsány návrhy a doporučení. cs
dc.description.abstract This thesis deals with the marketing mix of the Secondary School of Applied Arts in Ústí nad Orlicí. The aim of this thesis was to evaluate the marketing mix of this school and based on this analysis to suggest possible changes that could help the school to improve its students’ satisfaction and to meet their requirements. This could also improve the school’s position in the secondary education market. The thesis consists of the theoretical part which focuses on the theoretical backgrounds of marketing in education and characteristics of this school. The practical part contains an analysis of the marketing mix. With the help of this analysis recommendations and proposals were suggested. en
dc.format Neuvedeno cs
dc.format.extent 3358543 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject střední škola cs
dc.subject Ústí nad Orlicí cs
dc.subject marketing školy cs
dc.subject nezisková organizace cs
dc.subject služby cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject secondary school en
dc.subject Ústí nad Orlicí en
dc.subject school marketing en
dc.subject non-profit organization en
dc.subject services en
dc.title Analýza marketingového mixu střední školy cs
dc.title.alternative An Analysis of Marketing Mix of the Secondary School en
dc.type Bakalářská práce cs
dc.identifier.signature Neuvedeno cs
dc.identifier.location ÚK/Studovna cs
dc.contributor.referee Petrová, Michaela cs
dc.date.accepted 2012-06-07 cs
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-level Bakalářský studijní program cs
dc.thesis.degree-grantor Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta cs
dc.description.category Prezenční cs
dc.description.department 116 - Katedra marketingu a obchodu cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-branch Marketing a obchod cs
dc.description.result výborně cs
dc.identifier.sender S2751 cs
dc.identifier.thesis HAV0031_EKF_B6208_6208R062_2012 cs

Files in this item

Files Size Format View
HAV0031_EKF_B6208_6208R062_2012.pdf 3.202Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Navigation

Browse

My Account

Statistics