AI Clash

DSpace/Manakin Repository

aaK citaci nebo jako odkaz na tento záznam použijte identifikátor: http://hdl.handle.net/10084/93205

Show simple item record


dc.contributor.advisor Platoš, Jan cs
dc.contributor.author Worek, Tomáš cs
dc.date.accessioned 2012-07-11T07:52:43Z
dc.date.available 2012-07-11T07:52:43Z
dc.date.issued 2012 cs
dc.identifier.other OSD002 cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10084/93205
dc.description Ve zpracování cs
dc.description Import 03/08/2012 cs
dc.description.abstract Cílem práce je vytvořit aplikaci simulující bitvy robotů. Program se bude skládat z tvorby robota, tvorby bitevního pole a simulace bitvy. Návrh robota bude probíhat nejprve nastavením technického vybavení robota v GUI a následně naprogramováním AI pomocí API funkcí specificky vytvořeného jazyka. Tento jazyk umožní reagovat na události jako kolize se zdí, zásah střelou, robot na radaru, apod. V části tvorby bitevního pole bude možno generovat či vytvářet vlastní bitevní pole. V poslední části, pak bude možno vybrat bitevní pole a spouštět samotnou simulaci. Implementace bude probíhat v jazyce C#. cs
dc.description.abstract Goal of this work is to create application to simulate battles of the robots. Application will contains of creation of a robot, creation of a battlefield and simulation of the battle. Design of the robot will contains robot hardware settings in the GUI and AI programming using API functions of specifically constructed language. In this language will be able respond to events such as collisions with the wall, hit a shot, a robot on the radar, etc. In a section of creating the battlefield will be able to generate or create your own battlefield. In the last section, it will be possible to choose the battlefield itself and run the simulation. Implementation will be in C#. en
dc.format Neuvedeno cs
dc.format.extent 1977189 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava cs
dc.subject AI Clash cs
dc.subject roboti cs
dc.subject programovací hra cs
dc.subject simulace cs
dc.subject AI Clash en
dc.subject robots en
dc.subject programming game en
dc.subject simulation en
dc.title AI Clash cs
dc.title.alternative AI Clash en
dc.type Bakalářská práce cs
dc.identifier.signature Neuvedeno cs
dc.identifier.location ÚK/Studovna cs
dc.contributor.referee Gajdoš, Petr cs
dc.date.accepted 2012-05-28 cs
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-level Bakalářský studijní program cs
dc.thesis.degree-grantor Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky cs
dc.description.category Prezenční cs
dc.description.department 460 - Katedra informatiky cs
dc.thesis.degree-program Informační a komunikační technologie cs
dc.thesis.degree-branch Informatika a výpočetní technika cs
dc.description.result velmi dobře cs
dc.identifier.sender S2724 cs
dc.identifier.thesis WOR007_FEI_B2647_2612R025_2012 cs

Files in this item

Files Size Format View
WOR007_FEI_B2647_2612R025_2012.pdf 1.885Mb PDF View/Open
WOR007_FEI_B2647_2612R025_2012_priloha.zip 1.465Mb Unknown View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Navigation

Browse

My Account

Statistics