Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStoch, Milancs
dc.contributor.authorRoučková, Kateřinacs
dc.date.accessioned2012-07-11T12:08:42Z
dc.date.available2012-07-11T12:08:42Z
dc.date.issued2012cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/94782
dc.descriptionImport 03/08/2012cs
dc.description.abstractBakalářská práce je teoretickým shrnutím nejvyužívanějších nástrojů marketingové komunikace. V první části jsou tyto nástroje obecně charakterizovány i z hlediska vlivů moderních komunikačních technologií. Následně je popsáno jejich využití v hlavních oblastech marketingové komunikace. Některé komunikační nástroje jsou na závěr interpretovány do odvětví průmyslu, aby bylo zhodnoceno jejich možné využití v tomto oboru.cs
dc.description.abstractBachelor thesis is a theoretical summary of the most frequently used tools of marketing communication. These tools are generally chracterized also in terms of the effects of modern communication technology. Then, their use is described in the main areas of marketing communication. Some of these communication tools are ultimately interpreted to the industry in order to examine their possible use in this field.en
dc.format41 l. : il.cs
dc.format.extent1386967 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingové řízenícs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectguerillový marketingcs
dc.subjectdigitální marketingcs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectdirect marketingcs
dc.subjectevent marketingcs
dc.subjectproduct placementcs
dc.subjectB2B trhcs
dc.subjectB2C trhcs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmarketing managementen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectguerilla marketingen
dc.subjectdigital marketingen
dc.subjectinternet marketingen
dc.subjectsocial networken
dc.subjectdirect marketingen
dc.subjectevent marketingen
dc.subjectproduct placementen
dc.subjectB2B marketen
dc.subjectB2C marketen
dc.titleTrendy v marketingové komunikacics
dc.title.alternativeTrends in Marketing Communicationen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.identifier.signature201201320cs
dc.identifier.locationÚK/Studovnacs
dc.contributor.refereeBělunek, Petrcs
dc.date.accepted2012-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgiics
dc.thesis.degree-programEkonomika a řízení průmyslových systémůcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a management v průmyslucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2736cs
dc.identifier.thesisROU0017_FMMI_B3922_6208R123_2012cs
dc.rights.accessrestrictedAccess


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam