Trendy v marketingové komunikaci

DSpace/Manakin Repository

aaK citaci nebo jako odkaz na tento záznam použijte identifikátor: http://hdl.handle.net/10084/94782

Show simple item record


dc.contributor.advisor Stoch, Milan cs
dc.contributor.author Roučková, Kateřina cs
dc.date.accessioned 2012-07-11T12:08:42Z
dc.date.available 2012-07-11T12:08:42Z
dc.date.issued 2012 cs
dc.identifier.other OSD002 cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10084/94782
dc.description Import 03/08/2012 cs
dc.description.abstract Bakalářská práce je teoretickým shrnutím nejvyužívanějších nástrojů marketingové komunikace. V první části jsou tyto nástroje obecně charakterizovány i z hlediska vlivů moderních komunikačních technologií. Následně je popsáno jejich využití v hlavních oblastech marketingové komunikace. Některé komunikační nástroje jsou na závěr interpretovány do odvětví průmyslu, aby bylo zhodnoceno jejich možné využití v tomto oboru. cs
dc.description.abstract Bachelor thesis is a theoretical summary of the most frequently used tools of marketing communication. These tools are generally chracterized also in terms of the effects of modern communication technology. Then, their use is described in the main areas of marketing communication. Some of these communication tools are ultimately interpreted to the industry in order to examine their possible use in this field. en
dc.format 41 l. : il. cs
dc.format.extent 1386967 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingové řízení cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject guerillový marketing cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject internetový marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject direct marketing cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject product placement cs
dc.subject B2B trh cs
dc.subject B2C trh cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing management en
dc.subject marketing mix en
dc.subject guerilla marketing en
dc.subject digital marketing en
dc.subject internet marketing en
dc.subject social network en
dc.subject direct marketing en
dc.subject event marketing en
dc.subject product placement en
dc.subject B2B market en
dc.subject B2C market en
dc.title Trendy v marketingové komunikaci cs
dc.title.alternative Trends in Marketing Communication en
dc.type Bakalářská práce cs
dc.identifier.signature 201201320 cs
dc.identifier.location ÚK/Studovna cs
dc.contributor.referee Bělunek, Petr cs
dc.date.accepted 2012-06-05 cs
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-level Bakalářský studijní program cs
dc.thesis.degree-grantor Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství cs
dc.description.category Prezenční cs
dc.description.department 634 - Katedra ekonomiky a managementu v metalurgii cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a řízení průmyslových systémů cs
dc.thesis.degree-branch Ekonomika a management v průmyslu cs
dc.description.result výborně cs
dc.identifier.sender S2736 cs
dc.identifier.thesis ROU0017_FMMI_B3922_6208R123_2012 cs

Files in this item

Files Size Format View
ROU0017_FMMI_B3922_6208R123_2012.pdf 1.322Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Navigation

Browse

My Account

Statistics