Prohlížení dle autora "Količ, Pero"
-
Analýza kalkulací vnitropodnikové jednotky
Zemánek, Aleš (Diplomová práce, 2000) -
Analýza stanovení cen pozemků na trhu nemovitostí
Salitrník, Milan (Diplomová práce, 1995) -
Aplikace hodnotové analýzy při diagnostikování podniku
Matulík, Antonín (Disertační práce, 1999) -
Cenová a kondiční politika firmy na průmyslovém trhu
Souhrada, Robert (Diplomová práce, 2002) -
Cenová politika firmy na průmyslových trzích se zaměřením na nástrojářskou výrobu
Šaffer, Marek (Diplomová práce, 2002) -
Cenová politika firmy působící na spotřebním trhu
Gajdáček, Adam (Diplomová práce, 2002) -
Cenová problematika vodného v Severomoravských vodovodech a kanalizacích v okresu Opava
Žídková, Jana (Diplomová práce, 1995) -
Charakteristika trhu mléčných výrobků a doporučení cenové strategie dané firmy
Vojancová, Jana (Diplomová práce, 1995) -
Ekonomické zhodnocení výroby trubek pro výrobu tlakových láhví
Pchálek, Jan (Závěrečná práce postgraduálního studia, 1970) -
Financování a provoz kulturně - společenských zařízení v rámci přechodu na tržní ekonomiku
Paterová, Petra (Diplomová práce, 1991) -
Global Sourcing als neue Strategie im Beschaffungsmarkt
Steiner, Thomas (Disertační práce, 1998) -
K problematice hrubého důchodu a zisku v podnicích hutnictví železa
Količ, Pero (Sborník vědeckých prací Vysoké školy báňské v Ostravě. Řada hutnická. 1966, roč. 12, č. 4, s. 439-447.) -
Marketingový průzkum možností prodeje nového výrobku včetně provedení testu cenové citlivosti
Formel, Jan (Diplomová práce, 1996) -
Marketingstrategien Mittelständischer Unternehmen auf Auslandsmärkten
Harloff, Sigurd (Disertační práce, 1998) -
Metoda rozvrhu výrobní a správní režie na ocelárně z hlediska možnosti určení režijních nákladů na tavbu oceli
Císař, Ladislav (Diplomová práce, 1971) -
Možnosti uplatnění marketingové podnikatelské filosofie v podmínkách československých podnikatelských subjektů
Vavrečka, Vladimír (Disertační práce, 1992) -
Možnosti využití strukturních modelů na úseku základních prostředků
Kubištová, Anna (Závěrečná práce postgraduálního studia, 1970) -
Návrh komunikační strategie tahu pro firmu Maron, spol. s r.o.
Bojková, Lenka (Diplomová práce, 2000) -
Návrh prodejních cen zahraničních vysavačů a posouzení možnosti jejich prodeje
Kořená, Jana (Diplomová práce, 1995) -
Návrh zlepšení marketingové komunikace v České pojišťovně, a.s. - agentuře Bruntál
Hrušková, Marcela (Diplomová práce, 2000)