Browsing by Author "Závadský, Josef"
Now showing items 1-8 of 8
-
Analýza potřeb zákazníků na trhu s elektrickým ručním nářadím firmy ALLIGÁTOR
Holušová, Jana (Diplomová práce, 1995) -
Analýza tržní pozice firmy Inte
Mičulková, Ivona (Diplomová práce, 1995) -
Marketing jako součást podnikatelské strategie
Závadský, Josef (Diplomová práce, 1992) -
Marketing jako součást podnikatelské strategie s. p. SIGMA Olomouc
Vysloužilová, Pavlína (Diplomová práce, 1994) -
Marketingová studie zavedení technologického parku
Riessová, Petra (Diplomová práce, 1995) -
Marketingový výzkum zaměřený na kvalitativní charakteristiku výrobků MILO Olomouc, a. s.
Kaspříková, Jana (Diplomová práce, 1994) -
Praktické zpracování marketingu firmy DOSCO na nově vznikajících východoevropských trzích
Kolek, Jindřich (Diplomová práce, 1994) -
Využití marketingového mixu pro podporu rozhodovacího procesu firmy LOANA a.s. Rožnov pod Radhoštěm I
Vavřínová, Irena (Diplomová práce, 1995)