dc.contributor.advisor | Adamec, Vilém | cs |
dc.contributor.author | Šuran, Marek | cs |
dc.date.accessioned | 2013-06-26T11:26:49Z | |
dc.date.available | 2013-06-26T11:26:49Z | |
dc.date.issued | 2013 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/100063 | |
dc.description | Import 26/06/2013 | cs |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá vlivem nesjízdnosti významného dopravního prvku na dopravu v regionu se zaměřením na činnost záchranného systému. V práci jsou popsány
jednotlivé pojmy z oblasti dopravy a dopravní infrastruktury a také popis jednotlivých složek
integrovaného záchranného systémů včetně jejich závislosti na dopravě. Dále je práce tvořena
případovou studií, která se zabývá destrukcí konkrétního železničního viaduktu nedaleko Hlučína, pod kterým vede silnice 1. třídy č. I/56. V rámci analýzy je zjišťováno jak dlouhodobá nesjízdnost části silnice č. I/56 ovlivní činnost základních složek integrovaného záchranného systému ve správním obvodu ORP Hlučín a ORP Kravaře. | cs |
dc.description.abstract | The thesis examines influence of important traffic element impassability on the transport in a region focusing on the rescue system activities. The thesis describes the individual terms regarding the field of transport and transport infrastructure, as well as it contains a description of the various terms of the integrated rescue systems, including their dependence on a transport. The thesis is furthermore composed of a case study that deals with
the destruction of concrete railway viaduct near Hlučín under which the passes first class road
No. I/56. The analysis examines how long the impassability of the road No. I/56 affects the
operation of the basic components of the integrated rescue system in the administrative district Hlučín ORP and ORP Kravaře. | en |
dc.format | 56 l. : il. | cs |
dc.format.extent | 8366658 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | doprava | cs |
dc.subject | dopravní infrastruktura | cs |
dc.subject | integrovaný záchranný systém | cs |
dc.subject | destrukce železničního viaduktu | cs |
dc.subject | nesjízdnost | cs |
dc.subject | dojezdové časy | cs |
dc.subject | transport | en |
dc.subject | transport infrastructure | en |
dc.subject | integrated rescue system | en |
dc.subject | destruction of railway viaduct | en |
dc.subject | impassability | en |
dc.subject | range time | en |
dc.title | Dopady destrukce železničního viaduktu na dopravu v regionu | cs |
dc.title.alternative | Effects of Destruction of a Railway Viaduct on Transport in the Region | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Vitásek, Robert | cs |
dc.date.accepted | 2013-06-04 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta bezpečnostního inženýrství | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 050 - Katedra ochrany obyvatelstva | cs |
dc.thesis.degree-program | Požární ochrana a průmyslová bezpečnost | cs |
dc.thesis.degree-branch | Bezpečnostní plánování | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2720 | cs |
dc.identifier.thesis | SUR103_FBI_N3908_3908T007_2013 | |
dc.rights.access | openAccess | |