dc.contributor.advisor | Cihlářová, Denisa | cs |
dc.contributor.author | Slonka, Tomáš | cs |
dc.date.accessioned | 2013-06-26T11:30:42Z | |
dc.date.available | 2013-06-26T11:30:42Z | |
dc.date.issued | 2013 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/100550 | |
dc.description | Import 26/06/2013 | cs |
dc.description.abstract | Předmětem této práce je prozkoumat konstrukční parametry vozidla v omezení rozhledu na křižovatce. Zabývá se předními sloupky automobilu, jejich vliv na viditelnost a zhodnocení šířky vzhledem k aktivní bezpečnosti vozidla.
V úvodu práce se zabývám danou problematikou pasivní, aktivní bezpečnosti, karoserii a deformační zónou vozidla. Další část tvoří výběr nejpoužívanějšího vozidla v České republice a zjištění jeho parametrů. Dále řeším základním matematickým odvozením úhlové hodnoty rozhledu způsobené konstrukčními prvky vozidla. Výsledné zjištěné hodnoty se umístí do vybrané křižovatky a ověří dosažené výsledky. | cs |
dc.description.abstract | Subject of this thesis is to inquire structural parameters of vehicle in regards to sight limitation on intersection. Thesis is in general dealing with vehicle front columns, their effect on sight and evaluation of their width in regards to active safety of vehicle.
In the first part I am dealing with passive and active safety issues, vehicle body and vehicle crumple zone. Next part of thesis contains selection of the most used vehicle in Czech republic and detection of its parameters. I am also dealing with basic mathematical derivation of sight angle caused by structural components of vehicle. Final values will be implemented within chosen intersection with results verification. | en |
dc.format | 32 l. : il. + 4 příl. + 1 DVD-R | cs |
dc.format.extent | 1053839 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | aktivní bezpečnost, pasivní bezpečnost, karoserie, deformační zóna | cs |
dc.subject | active safety, passive safety, vehicle body, vehicle crumple zone | en |
dc.title | Analýza rozhledových poměrů z pozice řidiče | cs |
dc.title.alternative | Analysis of Viewpoint Proportion from the Position of the Driver | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.date.accepted | 2013-05-29 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavební | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 227 - Katedra dopravního stavitelství | cs |
dc.thesis.degree-program | Stavební inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní stavby | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2712 | cs |
dc.identifier.thesis | SLO819_FAST_B3607_3647R020_2013 | |
dc.rights.access | openAccess | |