Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorCihlářová, Denisacs
dc.contributor.authorSlonka, Tomášcs
dc.date.accessioned2013-06-26T11:30:42Z
dc.date.available2013-06-26T11:30:42Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/100550
dc.descriptionImport 26/06/2013cs
dc.description.abstractPředmětem této práce je prozkoumat konstrukční parametry vozidla v omezení rozhledu na křižovatce. Zabývá se předními sloupky automobilu, jejich vliv na viditelnost a zhodnocení šířky vzhledem k aktivní bezpečnosti vozidla. V úvodu práce se zabývám danou problematikou pasivní, aktivní bezpečnosti, karoserii a deformační zónou vozidla. Další část tvoří výběr nejpoužívanějšího vozidla v České republice a zjištění jeho parametrů. Dále řeším základním matematickým odvozením úhlové hodnoty rozhledu způsobené konstrukčními prvky vozidla. Výsledné zjištěné hodnoty se umístí do vybrané křižovatky a ověří dosažené výsledky.cs
dc.description.abstractSubject of this thesis is to inquire structural parameters of vehicle in regards to sight limitation on intersection. Thesis is in general dealing with vehicle front columns, their effect on sight and evaluation of their width in regards to active safety of vehicle. In the first part I am dealing with passive and active safety issues, vehicle body and vehicle crumple zone. Next part of thesis contains selection of the most used vehicle in Czech republic and detection of its parameters. I am also dealing with basic mathematical derivation of sight angle caused by structural components of vehicle. Final values will be implemented within chosen intersection with results verification.en
dc.format32 l. : il. + 4 příl. + 1 DVD-Rcs
dc.format.extent1053839 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectaktivní bezpečnost, pasivní bezpečnost, karoserie, deformační zónacs
dc.subjectactive safety, passive safety, vehicle body, vehicle crumple zoneen
dc.titleAnalýza rozhledových poměrů z pozice řidičecs
dc.title.alternativeAnalysis of Viewpoint Proportion from the Position of the Driveren
dc.typeBakalářská prácecs
dc.date.accepted2013-05-29cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department227 - Katedra dopravního stavitelstvícs
dc.thesis.degree-programStavební inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní stavbycs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2712cs
dc.identifier.thesisSLO819_FAST_B3607_3647R020_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam