Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŠtolfa, Jakubcs
dc.contributor.authorHoliš, Lukášcs
dc.date.accessioned2013-10-20T17:36:06Z
dc.date.available2013-10-20T17:36:06Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/101092
dc.descriptionImport 21/10/2013cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se skládá ze tří částí. První část bakalářské práce se zabývá návrhem a implementací serverové a klientské části hry a vzájemné komunikace mezi nimi. Zabezpečením komunikace od případných útoků nebo nečekaných událostí. Vše je finálně navrženo tak, aby byla možnost spustit aplikaci jak na mobilním telefonu se systémem Android, tak na osobním počítači. Hra obsahuje hru více hráčů a je uzpůsobena tak, aby byla zajištěna komunikace mezi všemi účastníky. Serverová část aplikace je společně s databází nasazena na speciálně upraveném virtuálním serveru. Ten slouží jako databázový a herní server zároveň. Druhá část bakalářské práce, se zaobírá implementací samotné hry na osobním počítači společně s umělou inteligencí. Umělá inteligence má být převzata od druhého studenta Filipa Krupíka, který se podílí na tvorbě projektu. Třetí část bakalářské práce, spočívá v otestování navržených součástí a zhodnocení použitého postupu a vývoje.cs
dc.description.abstractThis thesis consists of three parts. The first part of the thesis deals with the design and implementation of server and client sides of the game and the interaction between them. Communication security from possible attacks or unexpected events. Everything is finally designed with the ability to run as an application on a mobile phone running Android, as well as on the personal computer. The game contains a multiplayer game it is designed as to ensure communication between all participants. The server portion of the application, together with a database deployed on a special virtual server. This server serves as database and game server together. The second part of the thesis is concerned with the implementation of the game itself on a personal computer with artificial intelligence. Artificial intelligence has to be taken from another student Filip Krupík, which is involved in creating the project. The third part of the thesis consists in part of the proposed test and evaluation procedure used in development.en
dc.format.extent8756744 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectklient-server architektura, PC hra, zabezpečení komunikace TCP, SSLcs
dc.subjectclient-server architecture, PC game, TCP communication security, SSLen
dc.titleImplementace hry - Magiccs
dc.title.alternativeImplementation Magic Gameen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKožusznik, Jancs
dc.date.accepted2013-06-05cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatikycs
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchInformatika a výpočetní technikacs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisHOL0116_FEI_B2647_2612R025_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam