dc.contributor.advisor | Richtář, Michal | cs |
dc.contributor.author | Toman, Patrik | cs |
dc.date.accessioned | 2013-10-20T17:36:52Z | |
dc.date.available | 2013-10-20T17:36:52Z | |
dc.date.issued | 2013 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/101203 | |
dc.description | Import 21/10/2013 | cs |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá zkoumáním vlivu parametrů nasátého vzduchu do spalovacího motoru automobilu. V práci je popsána funkce čtyřdobého zážehového motoru a složení sacího traktu zážehového motoru. Je zde popsán princip a metodika měření na válcové zkušebně výkonu. V praktické části se zabývám měřením výkonu automobilu s několika vzduchovými filtry. Porovnávám výsledné grafy získané z měření, provádím hodnocení výsledků a uvádím závěry a doporučení získané při této práci. | cs |
dc.description.abstract | Bachelor thesis is dealing with examining the influence of parameters of air aspirated into the combustion engine car. The paper describes the function of a four-stroke petrol engine and the composition of the intake tract petrol engine. There is described the principle and methods of measurement on cylindrical test performance. In the practical part deals with the measurement of the performance car with a few air filters. I comparing the resulting graphs obtained from these measurements, doing evaluation results and I present the conclusions and recommendations obtained in this work. | en |
dc.format.extent | 3573664 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | měření | cs |
dc.subject | výkon | cs |
dc.subject | filtr | cs |
dc.subject | measurement | en |
dc.subject | performance | en |
dc.subject | filter | en |
dc.title | Vliv parametrů nasávaného vzduchu na vybrané vozidlové charakteristiky | cs |
dc.title.alternative | Influence of Intake Air Parameters to Selected Vehicle Characteristics | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Dresler, Pavel | cs |
dc.date.accepted | 2013-06-11 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | 342 - Institut dopravy | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojírenství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní technika a technologie | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2723 | cs |
dc.identifier.thesis | TOM0081_FS_B2341_2301R003_2013 | |
dc.rights.access | openAccess | |