Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJánošíková, Ľudmilacs
dc.contributor.authorKrempl, Michalcs
dc.date.accessioned2013-12-18T13:23:46Z
dc.date.available2013-12-18T13:23:46Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/101370
dc.descriptionImport 18/12/2013cs
dc.description.abstractDisertační práce se zabývá organizací vlakové dopravy v železniční stanici, konkrétně jde o přidělení staniční koleje u nástupištní hrany přijíždějícímu vlaku. Základní rozhodovací problém spočívá v přidělení koleje vlaku takovým způsobem, aby byly minimalizovány časové odchylky v jízdách vlaků oproti grafikonu vlakové dopravy a také odchylky oproti plánu obsazení kolejí ve stanici. Pro řešení problému jsou použity metody matematického modelování, pro řešení modelu je použita metoda local branching a metoda větví a hranic. Model je verifikován na reálných vstupních datech železniční stanice Praha hlavní nádraží. Z dosažených výsledků je možno usuzovat, že matematický model je plně funkční a poskytuje výsledky, které je možno prohlásit za relevantní.cs
dc.description.abstractDissertation thesis deals with the organization of train traffic in the railway station, especially the allocation of station tracks at the platform edges to an incoming train. The basic decision problem consists in the allocation of train to track in such a way to minimize time differences in train journeys in comparison to train traffic diagram and to minimize the deviations from the track occupancy plan in the station. Methods of mathematical modeling are used to solve the problem, the model is solved with the method of local branching and branch and bound method. The model is verified on real input data about railway station Prague Main Station. It can be concluded that the mathematical model is fully functional and is able to provide results.en
dc.format123 l. : il. + 1 DVD-Rcs
dc.format.extent3990937 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectželezniční doprava, plán obsazení kolejí, organizace dopravy, operační analýza, matematické modelování, local branchingcs
dc.subjectrailway transport, track occupancy plan, traffic organization, operational research, mathematical modeling, local branchingen
dc.titleOptimalizace přidělování nástupištních hrancs
dc.title.alternativeOptimization of platform allocationen
dc.typeDisertační prácecs
dc.identifier.signature201400058cs
dc.identifier.locationÚK/Sklad diplomových pracícs
dc.contributor.refereeDaněk, Jancs
dc.contributor.refereeVolek, Josefcs
dc.contributor.refereeJanáček, Jaroslavcs
dc.date.accepted2013-12-06cs
dc.thesis.degree-namePh.D.cs
dc.thesis.degree-levelDoktorský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta strojnícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department342 - Institut dopravycs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní technika a technologiecs
dc.description.resultvyhovělcs
dc.identifier.senderS2723cs
dc.identifier.thesisKRE450_FS_P2301_2301V003_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam