dc.contributor.advisor | Hudeček, Leopold | cs |
dc.contributor.author | Heřmanský, Marek | cs |
dc.date.accessioned | 2014-02-04T13:24:49Z | |
dc.date.available | 2014-02-04T13:24:49Z | |
dc.date.issued | 2013 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/101563 | |
dc.description | Import 04/02/2014 | cs |
dc.description.abstract | Úkolem této práce je v rozsahu technické studie navržení variantního řešení přestupního uzlu Ostrava Hlavní nádraží se současným dodržením územního plánu města Ostravy. Územní plán uvažuje propojení ulice Skladištní k prostoru přestupního uzlu a předpokládá vybudování muzea dopravy DPO, které bude umístěno v prostoru bývalé průmyslové haly. Teoretická část je vytvořena jako rešerše, věnující se přestupním uzlům, jejich umisťování, vybavení apod. Součástí je také část věnující se autobusovým resp. trolejbusovým zastávkám a tramvajovým obratištím. Do teoretické části je rovněž zahrnut popis a analýza stávajícího stavu přestupního uzlu a jeho význam v Ostravě. Závěr práce obsahuje multikriteriální posouzení navržených variant, včetně doporučení varianty nejvhodnější. Počet stran textu je 74, počet stran příloh 34 a počet výkresů 9. | cs |
dc.description.abstract | The goal of this work is in the range of technical study to design variant solution of traffic node Ostrava main station with the current compliance zoning plan of Ostrava. Zoning plan considers interconnection of the street Skladištní with the area of traffic node and expects the construction of the Museum of Transport DPO, which will be located in a former industrial building. The theoretical part is a search retrieval, dedicated to the traffic
nodes, their location, equipments, etc. There is also included a section dealing with bus and trolleybus stops and tram turn aroundings. In the theoretical section is also included a description and analysis of the current state of traffic node and its importance in Ostrava. The conclusion includes a multi - criteria assessment of the proposed variant solutions, including the recommending of the most appropriate variant solution. Page count of text is 74, number of attachments pages is 34 and number of drawings 9. | en |
dc.format | 74, [35] l. : il. + 9 příl. + 1 CD-R | cs |
dc.format.extent | 5391859 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | přestupní uzel | cs |
dc.subject | DPO, městská hromadná doprava | cs |
dc.subject | tramvajová doprava | cs |
dc.subject | tramvajová smyčka | cs |
dc.subject | Ostrava hlavní nádraží | cs |
dc.subject | muzeum dopravy | cs |
dc.subject | traffic node | en |
dc.subject | DPO | en |
dc.subject | public transport | en |
dc.subject | tram transport | en |
dc.subject | tram loop | en |
dc.subject | Ostrava main station | en |
dc.subject | museum of transport | en |
dc.title | Návrh přestupního uzlu Ostrava hlavní nádraží | cs |
dc.title.alternative | Draft a Traffic Node of Ostrava Main Station | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Chovanec, Martin | cs |
dc.date.accepted | 2014-01-14 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavební | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 227 - Katedra dopravního stavitelství | cs |
dc.thesis.degree-program | Stavební inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Dopravní stavby | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2712 | cs |
dc.identifier.thesis | HER254_FAST_N3607_3607T036_2013 | |
dc.rights.access | openAccess | |