Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHudeček, Leopoldcs
dc.contributor.authorHeřmanský, Marekcs
dc.date.accessioned2014-02-04T13:24:49Z
dc.date.available2014-02-04T13:24:49Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/101563
dc.descriptionImport 04/02/2014cs
dc.description.abstractÚkolem této práce je v rozsahu technické studie navržení variantního řešení přestupního uzlu Ostrava Hlavní nádraží se současným dodržením územního plánu města Ostravy. Územní plán uvažuje propojení ulice Skladištní k prostoru přestupního uzlu a předpokládá vybudování muzea dopravy DPO, které bude umístěno v prostoru bývalé průmyslové haly. Teoretická část je vytvořena jako rešerše, věnující se přestupním uzlům, jejich umisťování, vybavení apod. Součástí je také část věnující se autobusovým resp. trolejbusovým zastávkám a tramvajovým obratištím. Do teoretické části je rovněž zahrnut popis a analýza stávajícího stavu přestupního uzlu a jeho význam v Ostravě. Závěr práce obsahuje multikriteriální posouzení navržených variant, včetně doporučení varianty nejvhodnější. Počet stran textu je 74, počet stran příloh 34 a počet výkresů 9.cs
dc.description.abstractThe goal of this work is in the range of technical study to design variant solution of traffic node Ostrava main station with the current compliance zoning plan of Ostrava. Zoning plan considers interconnection of the street Skladištní with the area of traffic node and expects the construction of the Museum of Transport DPO, which will be located in a former industrial building. The theoretical part is a search retrieval, dedicated to the traffic nodes, their location, equipments, etc. There is also included a section dealing with bus and trolleybus stops and tram turn aroundings. In the theoretical section is also included a description and analysis of the current state of traffic node and its importance in Ostrava. The conclusion includes a multi - criteria assessment of the proposed variant solutions, including the recommending of the most appropriate variant solution. Page count of text is 74, number of attachments pages is 34 and number of drawings 9.en
dc.format74, [35] l. : il. + 9 příl. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent5391859 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpřestupní uzelcs
dc.subjectDPO, městská hromadná dopravacs
dc.subjecttramvajová dopravacs
dc.subjecttramvajová smyčkacs
dc.subjectOstrava hlavní nádražícs
dc.subjectmuzeum dopravycs
dc.subjecttraffic nodeen
dc.subjectDPOen
dc.subjectpublic transporten
dc.subjecttram transporten
dc.subjecttram loopen
dc.subjectOstrava main stationen
dc.subjectmuseum of transporten
dc.titleNávrh přestupního uzlu Ostrava hlavní nádražícs
dc.title.alternativeDraft a Traffic Node of Ostrava Main Stationen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeChovanec, Martincs
dc.date.accepted2014-01-14cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department227 - Katedra dopravního stavitelstvícs
dc.thesis.degree-programStavební inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchDopravní stavbycs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2712cs
dc.identifier.thesisHER254_FAST_N3607_3607T036_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam