Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLuňáčková, Barbaracs
dc.contributor.authorPetrášová, Taťánacs
dc.date.accessioned2014-02-04T13:25:19Z
dc.date.available2014-02-04T13:25:19Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/101595
dc.descriptionImport 04/02/2014cs
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá posouzením sesuvu svahu zářezu silnice I/58, vedoucí z Příboru do Kopřivnice. Řešený sesuv svahu zářezu se nachází ve staničení 3,050 km ve směru od Kopřivnice na Příbor, na větvi J obchvatu Příboru. V úvodu práce je vysvětlena základní problematika sesuvů, jejich rozdělení a příčiny vzniku. V práci je uveden popis lokality, kde se sesuv nachází a výsledky geotechnických a geologických průzkumných prací, které byly provedeny. Na základě těchto podkladů byly následně vytvořeny matematické modely svahu pomocí softwaru Plaxis 2D 2010. Cílem diplomové práce je celkové posouzení stability svahu podle stupně bezpečnosti, posouzení sesuvu svahu zářezu a vymodelování předpokládaného chování svahu a následné navržení možných stabilizačních opatření.cs
dc.description.abstractThe thesis deals with the assessment of landslide road cut – road I/58 leading from Příbor to Kopřivnice. The solved landslide road cut is located in stationing (at chainage) 3,050 km in the direction from Kopřivnice to Příbo, on branch J of the envelopment Příbor. The introduction explains the basic problems of the landslide, their distribution and causes of genesis. In the work is state description of the site, where is located the landslide and here are the results of geotechnical and geological exploration works, which were carried out (that has been carried out). On the basis of these documents were subsequently created the matematic models with using the software Plaxis 2D 2010. The aim of thesis is the total assessment of the slope stability according to the degree of safety, the assessment of the landslide road cut and the modeling expected behaviour of slope and then suggesting the possible stabilization measures.en
dc.format.extent4672456 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectgabionová stěnacs
dc.subjectgeotechnikacs
dc.subjecthraneccs
dc.subjectMKPcs
dc.subjectodvodněnícs
dc.subjectsesuvycs
dc.subjectsvahové pohybycs
dc.subjectstabilita svahucs
dc.subjectsvahový odtrhcs
dc.subjectgabion wallen
dc.subjectgeotechnical engineeringen
dc.subjectdreikanteren
dc.subjectThe finite element method (FEM)en
dc.subjectdrainageen
dc.subjectlandslidesen
dc.subjectslope stabilityen
dc.subjectslope breakingen
dc.titlePosouzení sesuvu svahu zářezu silnice I/58, vedoucí z Příboru do Kopřivnicecs
dc.title.alternativeAssessment of landslide road cut - road I/58 leading from Příbor to Kopřivniceen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeRyšávka, Jaroslavcs
dc.date.accepted2014-01-15cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.department224 - Katedra geotechniky a podzemního stavitelstvícs
dc.thesis.degree-programStavební inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchGeotechnikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2712cs
dc.identifier.thesisLAN227_FAST_N3607_3607T035_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam