Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRosmanit, Miroslavcs
dc.contributor.authorPařenica, Přemyslcs
dc.date.accessioned2014-02-04T13:25:48Z
dc.date.available2014-02-04T13:25:48Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/101625
dc.descriptionImport 04/02/2014cs
dc.description.abstractPředmětem diplomové práce je návrh a posouzení silničního ocelobetonového spřaženého obloukového mostu o rozpětí 100 m. Tento návrh je vytvořen jako alternativní řešení již realizované ocelové konstrukce. Téma diplomové práce vzešlo z požadavků firmy PT Waagner Biro Indonesia, která navrhuje a realizuje ocelovou variantu obloukového mostu. Z toho důvodu je ocelobetonová alternativa řešení navržena dle indonéské normy pro zatížení mostů, aby bylo možné porovnat oba návrhy. Posouzení únosnosti hlavních nosných částí obou mostů je provedeno dle Evropských norem. V rámci diplomové práce je také zpracována základní technologie výstavby kompozitních obloukových mostů. Obsahem diplomové práce je také vybraná výkresová dokumentace. Diplomová práce je zpracována v rozsahu 83 stran a 2 výkresů.cs
dc.description.abstractThe subject of the thesis is design and check of road composite arch bridge – 100 m single span. This proposal is designed as an alternative solution has been implemented steel structures. The topic of the thesis came from the company's requirements PT Waagner Biro Indonesia, which designs and implements a steel arch bridge option. Composite steel concrete alternative solution is designed according to the requirements proposed by Indonesian standards for loading bridges, in order to compare the two proposals. Assessment of the main load-bearing part of the both bridges is done according to Eurocodes. The thesis is elaborated basic technology of construction of composite arch beams. The content of the thesis is also selected drawing documentation. The thesis is prepared in the range of 83 pages and 2 drawings.en
dc.format.extent65340449 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmostcs
dc.subjectocelobetoncs
dc.subjectCFST – betonem plněné ocelové trubkycs
dc.subjectoblouková konstrukcecs
dc.subjectinterakční diagramcs
dc.subjectbridgeen
dc.subjectcomposite steel-concreteen
dc.subjectCFST – Concrete Filled Steel Tubularen
dc.subjectmain carry archen
dc.subjectinteraction diagramen
dc.titleNávrh obloukového spřaženého ocelobetonového mostu.cs
dc.title.alternativeComposite Steel and Concrete Pipe Arch Bridge Design.en
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeSekanina, Davidcs
dc.date.accepted2014-01-15cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavebnícs
dc.description.department221 - Katedra konstrukcícs
dc.thesis.degree-programStavební inženýrstvícs
dc.thesis.degree-branchKonstrukce stavebcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2712cs
dc.identifier.thesisPAR132_FAST_N3607_3607T037_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam