dc.contributor.advisor | Rosmanit, Miroslav | cs |
dc.contributor.author | Pařenica, Přemysl | cs |
dc.date.accessioned | 2014-02-04T13:25:48Z | |
dc.date.available | 2014-02-04T13:25:48Z | |
dc.date.issued | 2013 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/101625 | |
dc.description | Import 04/02/2014 | cs |
dc.description.abstract | Předmětem diplomové práce je návrh a posouzení silničního ocelobetonového spřaženého obloukového mostu o rozpětí 100 m. Tento návrh je vytvořen jako alternativní řešení již realizované ocelové konstrukce. Téma diplomové práce vzešlo z požadavků firmy PT Waagner Biro Indonesia, která navrhuje a realizuje ocelovou variantu obloukového mostu. Z toho důvodu je ocelobetonová alternativa řešení navržena dle indonéské normy pro zatížení mostů, aby bylo možné porovnat oba návrhy. Posouzení únosnosti hlavních nosných částí obou mostů je provedeno dle Evropských norem. V rámci diplomové práce je také zpracována základní technologie výstavby kompozitních obloukových mostů. Obsahem diplomové práce je také vybraná výkresová dokumentace. Diplomová práce je zpracována v rozsahu 83 stran a 2 výkresů. | cs |
dc.description.abstract | The subject of the thesis is design and check of road composite arch bridge – 100 m single span. This proposal is designed as an alternative solution has been implemented steel structures. The topic of the thesis came from the company's requirements PT Waagner Biro Indonesia, which designs and implements a steel arch bridge option. Composite steel concrete alternative solution is designed according to the requirements proposed by Indonesian standards for loading bridges, in order to compare the two proposals. Assessment of the main load-bearing part of the both bridges is done according to Eurocodes. The thesis is elaborated basic technology of construction of composite arch beams. The content of the thesis is also selected drawing documentation. The thesis is prepared in the range of 83 pages and 2 drawings. | en |
dc.format.extent | 65340449 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | most | cs |
dc.subject | ocelobeton | cs |
dc.subject | CFST – betonem plněné ocelové trubky | cs |
dc.subject | oblouková konstrukce | cs |
dc.subject | interakční diagram | cs |
dc.subject | bridge | en |
dc.subject | composite steel-concrete | en |
dc.subject | CFST – Concrete Filled Steel Tubular | en |
dc.subject | main carry arch | en |
dc.subject | interaction diagram | en |
dc.title | Návrh obloukového spřaženého ocelobetonového mostu. | cs |
dc.title.alternative | Composite Steel and Concrete Pipe Arch Bridge Design. | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Sekanina, David | cs |
dc.date.accepted | 2014-01-15 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta stavební | cs |
dc.description.department | 221 - Katedra konstrukcí | cs |
dc.thesis.degree-program | Stavební inženýrství | cs |
dc.thesis.degree-branch | Konstrukce staveb | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2712 | cs |
dc.identifier.thesis | PAR132_FAST_N3607_3607T037_2013 | |
dc.rights.access | openAccess | |