Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.authorHudeček, Leopold
dc.contributor.authorFiala, Pavel
dc.contributor.authorSvák, Ondřej
dc.date.accessioned2014-02-25T11:42:20Z
dc.date.available2014-02-25T11:42:20Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationSborník vědeckých prací Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Řada stavební. 2013, roč. 13, č. 1, s. 91-96 : il.cs
dc.identifier.issn1213-1962cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/101706
dc.description.abstractCílem příspěvku je přiblížit a objasnit systém měření dynamických rázů v srdcovkové části výhybek pomocí měřicího vozu železničního svršku. Vznikající rázy při průjezdu železničního dvojkolí přes pevnou srdcovku mají za následek tzv. projetí a stlačování hrotu pevné srdcovky v místě, kde železniční kolo opouští křídlovou kolejnici a přebírá vedení na hrotu pevné srdcovky. Snahou Správy železniční dopravní cesty je měřit pomocí měřicího vozu železničního svršku hodnotu svislého a příčného zrychlení pro stanovení množství vykonané energie při průjezdu srdcovkou a tím zjednodušit a automatizovat měření projetí v srdcovkové části výhybek.cs
dc.format.extent725976 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.relation.ispartofseriesSborník vědeckých prací Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Řada stavebnícs
dc.rights© Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.titleMěření dynamických rázů v srdcovkové části výhybek pomocí měřicího vozu železničního svrškucs
dc.title.alternativeMeasurement of dynamic impacts in crossing using track recording carcs
dc.typearticlecs
dc.description.abstract-enAim of this contribution is to present and clarify the system for measuring dynamic impacts in crossing using track recording car. Incipient impacts, where railway wheel passes over a fixed frog consequence a shape deformation and presses the fixed frog spike of the point where the railway wheel leaves the wing rail and takes the lead on the spike of fixed frog. The intention of Railway Infrastructure Administration is measurement of vertical and lateral acceleration by track recording car to determine the value of acceleration when wheel passes the frog, to get simple and to automate measurement shape deformation in the frog parts of turnout.cs
dc.rights.accessopenAccess
dc.type.versionpublishedVersioncs
dc.type.statusPeer-reviewedcs


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam