dc.contributor.advisor | Ivan, Igor | cs |
dc.contributor.author | Tesla, Jan | cs |
dc.date.accessioned | 2014-08-05T09:41:02Z | |
dc.date.available | 2014-08-05T09:41:02Z | |
dc.date.issued | 2014 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/103092 | |
dc.description | Import 05/08/2014 | cs |
dc.description.abstract | Prostorová analýza dopravních nehod v České republice umožňuje lokalizovat úseky a křižovatky s nadprůměrným výskytem dopravních nehod a s využitím dalších datových zdrojů je možné také posoudit vlivy na jejich vznik. Prostorová data o dopravních nehodách jsou však specifická vzhledem k omezenému prostoru, kde k nim může dojít. Je tak nutné využít modifikované postupy tradičních technik pro jejich hodnocení v prostoru. V diplomové práci jsou představeny základní přístupy k prostorovým analýzám dat o dopravních nehodách, které popisují situaci v České republice za období 2009 až 2013 a také využití cílených prostorových analýz nástroje SANET. | cs |
dc.description.abstract | The spatial analysis of traffic accidents in the Czech Republic provides the localization of road segments and crossroads with above-average traffic accidents occurrence. Furthermore, also other external sources possibly influencing the accidents occurrence can be considered using additional data sources. Traffic accidents spatial data are specific due to the limitation to road network. Given this, modified alternatives of traditional spatial data analysis techniques must be used for the evaluation of their spatial distribution, i.e. for determination of black spots. The thesis presents main principles of spatial analyses of traffic accidents data since 2009 and describes the situation in selected areas in regions of the Czech Republic and targeted use of spatial analysis tools of SANET. | en |
dc.format | 70, [7] l. : il. | cs |
dc.format.extent | 7118017 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | dopravní nehody | cs |
dc.subject | prostorové analýzy | cs |
dc.subject | lokalizace | cs |
dc.subject | úseky silnic | cs |
dc.subject | křižovatky | cs |
dc.subject | SANET | cs |
dc.subject | urban transport | en |
dc.subject | inter-urban transport | en |
dc.subject | interchange node | en |
dc.subject | spatial distribution | en |
dc.subject | commuting time | en |
dc.subject | transport accessibility | en |
dc.subject | SANET | en |
dc.title | Prostorová analýza dat dopravních nehod v České republice | cs |
dc.title.alternative | The Spatial Analysis of Traffic Accidents Data in the Czechia | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Walder, Radek | cs |
dc.date.accepted | 2014-05-26 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakulta | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 548 - Institut geoinformatiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Geodézie, kartografie a geoinformatika | cs |
dc.thesis.degree-branch | Geoinformatika | cs |
dc.description.result | velmi dobře | cs |
dc.identifier.sender | S2735 | cs |
dc.identifier.thesis | TES0012_HGF_N3654_3608T002_2014 | |
dc.rights.access | openAccess | |