Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHelebrant, Františekcs
dc.contributor.authorNedvěd, Ladislavcs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:41:27Z
dc.date.available2014-08-05T09:41:27Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/103114
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractPředložená diplomová práce popisuje technologii a zařízení s novými inovačními prvky pro zpracování modernizace dálkové pásové dopravy na hnědouhelném dole z ideového, technického a ekonomického hlediska v rámci možností a současných požadavků na provoz těchto zařízení. Modernizace je postupně popsána a vypracována tak, aby si každý udělal představu o tom, jak pásová doprava na hnědouhelných dolech vypadá, funguje a jaké jsou její inovační možnosti (použití frekvenčních měničů a nasazování řídicích systémů). Řešení modernizace DPD přináší nejenom vyšší energetickou účinnost používaných pohonných systémů nově řízených pomocí frekvenčních měničů, ale i bezpečnost a spolehlivost provozovaného zařízení, standardizaci provedení, unifikaci prvků řízení, možnosti individuálního zajištění jednotlivých pohonů a v případě poruchy některého z pohonů, možnosti provozu zařízení dálkové pásové dopravy v omezeném režimu.cs
dc.description.abstractThe presented thesis describes technology and equipment with new innovating elements for modernisation of long-distance belt transport in a brown-coal open-cast mine from several viewpoints: conceptual, technological and economical - within the possibilities of the current requirements on operation of this equipment. The modernisation is gradually described and elaborated in a manner allowing each reader to become familiar with the belt transport in brown-coal mines and what potential for innovations it offers (utilisation of frequency converters and installing control systems). The modernisation of long-distance belt transport brings about not only increased energy efficiency of the drive systems (newly controlled by means of frequency converters) but also increased safety and reliability of the operated equipment, standardisation of its construction, unification of controls, possibilities of operation of individual drives and, in case of a defect of a drive, the possibility to operate the system in an scaled-down emergency mode.en
dc.format52 l. : il. + 5 příl. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent4850941 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdálková pásová doprava, transport těženého nerostu, pohon, napínání, frekvenční měničcs
dc.subjectlong-distance belt transport, transport of extracted mineral material, drive, tensioning, frequency converteren
dc.titleModernizace pásové dopravy na hnědouhelném povrchovém dole.cs
dc.title.alternativeA Modernization of Belt Transportation in an Open Pit Mine.en
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKubík, Bohumírcs
dc.date.accepted2014-05-28cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department542 - Institut hornického inženýrství a bezpečnostics
dc.thesis.degree-programHornictvícs
dc.thesis.degree-branchHornické inženýrstvícs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisNED098_HGF_N2111_2101T008_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam