Show simple item record

dc.contributor.advisorMatušková, Simonacs
dc.contributor.authorFešar, Tomášcs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:44:20Z
dc.date.available2014-08-05T09:44:20Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/103256
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractDiplomová práce „Zhodnocení využití internetu v marketingu společnosti Ridera Bohemia, a.s.“ se zabývá představením problematiky internetového marketingu a jeho využití při zvyšování návštěvnosti a konkurenceschopnosti internetového obchodu Ridepal.ridera.eu. Cílem práce je navrhnout taková opatření ve vybraných oblastech internetového marketingu, která zvýší povědomí o projektu a míru prodeje nabízených produktů. Teoretická část práce je věnována nejpodstatnějším způsobům marketingové propagace na internetu: SEO optimalizace, PPC kampaně, sociální sítě, e-mail marketing. V praktické části jsou aplikovány poznatky v oblasti propagace na internetu na již existující a provozovaný elektronický obchod.cs
dc.description.abstractThe thesis „Evaluation of the Use of Internet Marketing for the Company, Ridera Bohemia a.s.“ is an introduction to the issues of internet marketing and its use in improving attendance and competitiveness of e-shop Ridepal.ridera.eu. The aim of the thesis is to propose measures in the chosen areas of internet marketing that will increase awareness of the project and the rate of sales of offered products. The theoretical part is devoted to the most relevant methods of marketing advertising on the Internet: SEO optimization, PPC campaigns, social networks, e-mail marketing, etc. In the practical part are of the applied knowledge in the field of publicity on the Internet on already running e-shop.en
dc.format40, [8] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent1500592 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectSEO optimalizacecs
dc.subjectPPCcs
dc.subjecte-mail marketingcs
dc.subjectsociální mediacs
dc.subjectGoogle analyticscs
dc.subjectinternet marketingen
dc.subjectSEO optimalizationen
dc.subjectPPCen
dc.subjecte-mail marketingen
dc.subjectsocial mediaen
dc.subjectGoogle analyticsen
dc.titleZhodnocení využití internetu v marketingu společnosti Ridera Bohemia a.s.cs
dc.title.alternativeEvaluation of the Use of Internet Marketing for the Company, Ridera Bohemia a.s.en
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMartínek, Tomášcs
dc.date.accepted2014-05-30cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisFES011_HGF_N2102_2102T001_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record