Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLétavková, Dagmarcs
dc.contributor.authorMakarová, Annacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:46:07Z
dc.date.available2014-08-05T09:46:07Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/103335
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTato práce se zabývá problematikou informačních a komunikačních technologií v životě handicapovaných. Podrobněji je zaměřena na využití ICT ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Cílem této diplomové práce je zhodnocení dostupných prostředků ICT usnadňující vzdělávání handicapovaných. Dílčím cílem je zpracování analýzy stávajícího stavu a analýzu potřeb v oblasti ICT na Základní škole v Chomutově, kterou navštěvují žáci se speciálními vzdělávacími potřebami. Praktickou částí práce je návrh a realizace výukového modulu pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami zaměřeného na práci s penězi za účelem pochopení hodnoty peněz.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with the problem of information and communication technologies in the life of the handicapped. Detail is focused on the use of ICT in the education of pupils with special educational needs. The aim of this thesis is to evaluate the available ICT tools to facilitate the education of the handicapped. The operational objective is to prepare an analysis of the current status and needs in the field of ICT at Elementary School in Chomutov, which is attended by pupils with special educational needs. The practical part of the thesis is the design and implementation of educational software for children with special educational needs focused on working with money in order to understand the value of money.en
dc.format49, [6] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent3335118 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectinformační a komunikační technologie, ICT, handicap, zvláštní vzdělávací potřeby, výukový software, práce s penězi, mince, výukový modul, vzdělávání, primární finanční gramotnostcs
dc.subjectinformation and communication technologies, ICT, handicap, special educational needs, educational software, working with money, coins, learning module, education, primary financial literacyen
dc.titleICT ve vzdělávání handicapovaných osobcs
dc.title.alternativeICT in education of persons with handicapen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHřibovská, Janacs
dc.date.accepted2014-05-26cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchSystémové inženýrství v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisMAK0014_HGF_N2102_3902T033_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam