dc.contributor.advisor | Létavková, Dagmar | cs |
dc.contributor.author | Makarová, Anna | cs |
dc.date.accessioned | 2014-08-05T09:46:07Z | |
dc.date.available | 2014-08-05T09:46:07Z | |
dc.date.issued | 2014 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/103335 | |
dc.description | Import 05/08/2014 | cs |
dc.description.abstract | Tato práce se zabývá problematikou informačních a komunikačních technologií v životě handicapovaných. Podrobněji je zaměřena na využití ICT ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Cílem této diplomové práce je zhodnocení dostupných prostředků ICT usnadňující vzdělávání handicapovaných. Dílčím cílem je zpracování analýzy stávajícího stavu a analýzu potřeb v oblasti ICT na Základní škole v Chomutově, kterou navštěvují žáci se speciálními vzdělávacími potřebami. Praktickou částí práce je návrh a realizace výukového modulu pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami zaměřeného na práci s penězi za účelem pochopení hodnoty peněz. | cs |
dc.description.abstract | This thesis deals with the problem of information and communication technologies in the life of the handicapped. Detail is focused on the use of ICT in the education of pupils with special educational needs.
The aim of this thesis is to evaluate the available ICT tools to facilitate the education of the handicapped. The operational objective is to prepare an analysis of the current status and needs in the field of ICT at Elementary School in Chomutov, which is attended by pupils with special educational needs. The practical part of the thesis is the design and implementation of educational software for children with special educational needs focused on working with money in order to understand the value of money. | en |
dc.format | 49, [6] l. : il. + 1 CD-R | cs |
dc.format.extent | 3335118 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | informační a komunikační technologie, ICT, handicap, zvláštní vzdělávací potřeby, výukový software, práce s penězi, mince, výukový modul, vzdělávání, primární finanční gramotnost | cs |
dc.subject | information and communication technologies, ICT, handicap, special educational needs, educational software, working with money, coins, learning module, education, primary financial literacy | en |
dc.title | ICT ve vzdělávání handicapovaných osob | cs |
dc.title.alternative | ICT in education of persons with handicap | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Hřibovská, Jana | cs |
dc.date.accepted | 2014-05-26 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakulta | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 545 - Institut ekonomiky a systémů řízení | cs |
dc.thesis.degree-program | Nerostné suroviny | cs |
dc.thesis.degree-branch | Systémové inženýrství v oblasti surovin | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2735 | cs |
dc.identifier.thesis | MAK0014_HGF_N2102_3902T033_2014 | |
dc.rights.access | openAccess | |