Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKodym, Oldřichcs
dc.contributor.authorFranců, Tomášcs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:46:28Z
dc.date.available2014-08-05T09:46:28Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/103357
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou outsourcingu ICT a s tím spojenou možností využití Centra sdílených služeb. Práce se skládá ze dvou částí: teoretické a praktické. V teoretické části popisuji charakteristiku společnosti COM PLUS CZ, která ve spolupráci se společností Informatica El Corte Ingles provozuje Centrum sdílených služeb. Pozornost věnuji organizační struktuře a zejména jednotlivým úrovním podpory. Dále zkoumám faktory úspěšnosti outsourcingu v ČR a metodiku řízení ITIL. V praktické části se věnuji srovnání outsourcingu a interně poskytovanému IT. Rozbor provádím pomocí SWOT analýzy. Závěr práce obsahuje shrnutí těchto výsledků a doporučení z nich vyplývající.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the outsourcing of ICT and the associated posibility of using the Shared Service Center. The thesis consists of two main parts: theoretical and practical. In the theoretical part I am describing the characteristics of the company COM PLUS CZ, which in cooperation with Informatica El Corte Ingles operates a Shared Services Center. I pay attention to the organizational structure of a particular individual levels of support. Then I am investigating the success factors of the outsourcing in the Czech Republic and the metodology of ITIL. In the practical part I am comparing outsourcing and in-house IT. I am performing the analysis using SWOT analysis. The result of thesis includes summary of the results and recommendations arising from them.en
dc.format24, [3] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent1950220 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectoutsourcing, ITIL, celkové náklady na vlastnictví, poskytovatel, zákazníkcs
dc.subjectoutsourcing, ITIL, total cost of ownership, provider, customeren
dc.titleCentrum sdílených služeb - outsourcing ICTcs
dc.title.alternativeShared Service Center - outsourcing of ICTen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeJirchář, Václavcs
dc.date.accepted2014-06-02cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchInformační a systémový managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisFRA0052_HGF_B2102_6209R013_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam