Show simple item record

dc.contributor.advisorMatušková, Simonacs
dc.contributor.authorKrutá, Denisacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:48:00Z
dc.date.available2014-08-05T09:48:00Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/103435
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na spokojenost zaměstnanců společnosti Dura Automotive Systems CZ, s. r. o. Společnost se zabývá výrobou kabelů pro automatické řadící systémy, manuální řadící systémy a mechanismy. Základem bakalářské práce je dotazníkové šetření daného tématu, jehož výsledky budou zpracovány v praktické části práce. V teoretické části je zpracován podklad sloužící pro vypracování praktické části. Na základě vyplněného dotazníku jsou navržena určitá doporučení a opatření na zlepšení. V závěru práce je zhodnocena celá bakalářská práce.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the satisfaction of employees by the company Dura Automotive systems CZ, s. r. o. This company is engaged in manufacturing of cables for automatic gear systems, manual gear systems and mechanisms. The basis of this bachelor thesis is a survey of the topics, the results of which will be processed in the practical part. In the theoretical part of the preparation of documents used for the preparation of the practical part. On the basis of the completed questionnaire are designed specific recommendations and measures for improvement. In conclusion, the paper evaluated the whole bachelor thesis.en
dc.format29 l. : il. + 2 příl. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent1204831 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectspokojenost zaměstnancůcs
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectsurveyen
dc.subjectsatisfaction of empolyeesen
dc.titleMarketingový výzkum spokojenosti zaměstnanců dané společnostics
dc.title.alternativeEmployee Satisfaction Marketing Research of the Selected Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeJančálková, Ivetacs
dc.date.accepted2014-06-03cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisKRU0045_HGF_B2102_2102R001_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record