Show simple item record

dc.contributor.advisorMatušková, Simonacs
dc.contributor.authorKlímek, Ivocs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:48:03Z
dc.date.available2014-08-05T09:48:03Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/103439
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTato bakalářská práce se věnuje marketingovému výzkumu spokojenosti zaměstnanců. Na základě dotazníku provedeného v dané společnosti, byla zjištěna celková spokojenost zaměstnanců. Díky tomuto dotazníku bylo navrženo, jak dále pokračovat v tomto trendu, nebo jak spokojenost ještě vylepšit. Bakalářská práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. První kapitola popisuje marketing, marketingový výzkum a jeho postupnou realizaci. Dále také metody marketingového výzkumu pracovní spokojenost a motivaci. V druhé kapitole je krátká charakteristika společnosti. Na principu dotazníkového šetření je vytvořena třetí kapitola a ve čtvrté kapitole jsou navrženy návrhy a doporučení pro ještě lepší chod společnosti.cs
dc.description.abstractThis thesis is devoted to marketing research staff satisfaction. On the basis of a questionnaire carried out in the company, was found overall employee satisfaction. With this questionnaire was designed to continue this trend, or as satisfaction even better. The thesis is divided into four main chapters. The first chapter describes the marketing, marketing research and its gradual implementation. Furthermore, the methods of marketing research, job satisfaction and motivation. The second chapter is a brief description of the company. The principle of the survey, a third charter. In the fourth chapter are designed proposals and recommendations for an even better running of the company.en
dc.format30, [7] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent2067715 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový výzkum, dotazník, motivace, spokojenost zaměstnancůcs
dc.subjectmarketing research, questionnaire, motivation, employee satisfactionen
dc.titleMarketingový výzkum spokojenosti zaměstnanců v dané společnostics
dc.title.alternativeEmployee Satisfaction Marketing Research of the Selected Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeJančálková, Ivetacs
dc.date.accepted2014-06-03cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisKLI0046_HGF_B2102_2102R001_2014
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record