Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMatušková, Simonacs
dc.contributor.authorBeerová, Jitkacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:49:38Z
dc.date.available2014-08-05T09:49:38Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/103543
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTato práce pojednává o možnosti zvýšení spokojenosti zaměstnanců, čímž je možnost je namotivovat k vyšším výkonům, které ve výsledku mohou zvýšit kvalitu poskytování služeb. Díky vyšší kvalitě poskytovaných služeb, je možné zvýšit uplatnění společnosti na trhu. V počáteční části je práce zaměřena na teoretické vyjádření o marketingovém výzkumu a jeho průběhu. Dále informace o společnosti a potom následuje praktická část zabývající se vlastní analýzou a jejími případnými možnostmi. Analýza byla provedena metodou dotazníkového šetření, kde jsou dále ukázány výsledky z analýzy ve formě grafu a tabulek. Závěrem byly navrhnuty doporučení a možnosti pro zvýšení spokojenosti zaměstnanců.cs
dc.description.abstractThis dissertation discusses the possibility of increasing employees' satisfaction, which is the possibility to motivate them to a higher performance, which may rise the quality of providing services in the result. Due to a higher quality of provided services it is possible to increase the company application on the market. In the initial part, the dissertation is focused on the theoretical expression of the marketing research and its development. Next, there are information about the company followed by the practical part concerning the actual analyse and their potential possibilities. The analyse was carried out by the method of the questionnaire survey, where are also shown analyse results in the form of graph and tables. In closing there were suggested recommendations and possibilities for the rise of the employees´ satisfaction.en
dc.format29 l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent1655543 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdotazníkové šetření, analýza spokojenosti zaměstnanců, marketingový výzkum, ZAPA beton a.s., informacecs
dc.subjectthe questionnaire survey, the employees' satisfaction analyse, the marketing research, ZAPA beton a.s., informationen
dc.titleMarketingový výzkum spokojenosti zaměstnanců dané společnostics
dc.title.alternativeEmployee Satisfaction Marketing Research of the Selected Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeJančálková, Ivetacs
dc.date.accepted2014-06-03cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisBEE006_HGF_B2102_2102R001_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam