dc.contributor.advisor | Seidl, Miroslav | cs |
dc.contributor.author | Kafka, Michal | cs |
dc.date.accessioned | 2014-08-05T09:49:44Z | |
dc.date.available | 2014-08-05T09:49:44Z | |
dc.date.issued | 2014 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/103550 | |
dc.description | Import 05/08/2014 | cs |
dc.description.abstract | Tato práce je zaměřena na možnostech využití diskontinuální technologie na povrchových dolech, neboť využitím této technologie dochází k efektivní těžbě hnědého uhlí v České republice. V první části bakalářské práce je popsána historie využití diskontinuální technologie na dolech a lomech. Následně je diskontinuální technologie rozdělena na hlavní a pomocnou technologii. V další části je zpracována legislativa, bezpečnost provozu, protože v dnešní době povinností každé společnosti je zajištění bezpečnosti provozu a eliminování případných rizik. V další části jsou zpracovány možnosti využití diskontinuální technologie, zejména geometrie nebo údržba cest. V závěru jsou popsány doporučení nasazení diskontinuální technologie a využití systému „trolley assist“. | cs |
dc.description.abstract | This thesis is dedicated to the use of discontinuous technology for mining in surface mines, which is the efficient method of mining of brown coal mining in Czech Republic. The first part of the thesis describes the history of the use of discontinuous technologies for mines and quarries. Subsequently, the discontinuous technology is divided into two forms of technology – main technology and auxiliary technology. The next part is the overview of current legislation and the issue of traffic safety, because the overall trend for companies is to fulfill the duty of ensuring traffic safety and eliminate potential risks. The possibilities of discontinuous technologies especially geometry or maintenance of roads are also examined. The conclusion serves as recommendation for the deployment of discontinuous technology and “trolley assist” system usage. | en |
dc.format | 42 l. : il. + 1 CD-R | cs |
dc.format.extent | 5031947 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | bezpečnost, dampr, doprava, legislativa, technologie | cs |
dc.subject | security, dump trucks, transport, legislation, technology | en |
dc.title | Možnosti využití diskontinuální technologie na povrchových dolech | cs |
dc.title.alternative | Possibilities of discontinuous technology in surface mines | en |
dc.type | Bakalářská práce | cs |
dc.contributor.referee | Petr, Jiří | cs |
dc.date.accepted | 2014-06-02 | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakulta | cs |
dc.description.category | Prezenční | cs |
dc.description.department | 542 - Institut hornického inženýrství a bezpečnosti | cs |
dc.thesis.degree-program | Hornictví | cs |
dc.thesis.degree-branch | Hornické inženýrství | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2735 | cs |
dc.identifier.thesis | KAF0012_HGF_B2111_2101R008_2014 | |
dc.rights.access | openAccess | |