Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorRolčíková, Markétacs
dc.contributor.authorKubičinová, Janacs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:50:51Z
dc.date.available2014-08-05T09:50:51Z
dc.date.issued2013cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/103612
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractV této bakalářské práci jsme se zabývali nově vznikající rekreační oblastí v okolí jezera Most, charakterizovali jsme toto území z hlediska jeho vzniku parametrů, stavu napouštění a rizik, kterým čelí. Popsali jsme praxi ve využití nově vzniklých jezer v Čechách a v Německu a inspirovali se zde při tvorbě dotazníku, ve kterém jsme respondentům přenositelné možnosti nabídli. Byl sestaven dotazník, ten byl rozšířen a zodpovězen sto šedesáti sedmi respondenty. Získaná data jsme analyzovali a navrhli firmě (v tomto případě magistrátu města Mostu) možnosti využití jezera Most a jeho okolí. V závěru jsme navrhli rozvoj stávajících turistických atrakcí a doporučili zřízení nových na základě vyhodnocení dotazníkového šetření. Navrhli jsme užití konkrétních marketingových nástrojů.cs
dc.description.abstractIn this bachelor thesis we focused on the newly developed recreational area around the lake of Most, we characterised this area from the technical point of view and described the utilisation process in similar cases of two other Czech lakes and two lakes of the same origin in Germany. According to their example we compiled a questionnaire in which we offered similar activities to the respondents (167). We analyzed the recieved data and suggested the winning possibilities to the company that is going to run the investment process (the city of Most). In conclusion we propounded the posibility of development of already existing tourist attractions and investment into the new ones, brought up by the questionnaire results. We also suggested using of the particular marketing tools.en
dc.format27, [40] l. : il. + 1 CD-Rcs
dc.format.extent1782504 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectjezero Most, jezerní krajina Lipsko, jezero Medard, jezero Milada, jezero Goitsche, marketingový výzkum, marketingová strategiecs
dc.subjectthe lake of Most, the lake area of Leipzig, the Medard lake, the Milada lake, the Goitsche lake, marketing research, marketing strategyen
dc.titlePřehled marketingových strategií při využívání zrekultivovaných území a návrh užití marketingových nástrojů pro projekt Jezera Mostcs
dc.title.alternativeMarketing Strategy Survey for Utilization of Recultivated Brownfields and Suggestion of Marketing Tools for the Project, The Lake of Mosten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVávrová, Veronikacs
dc.date.accepted2014-06-02cs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.categoryPrezenčnícs
dc.description.department545 - Institut ekonomiky a systémů řízenícs
dc.contributor.consultantBenešová-Sáričková, Gabrielacs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2735cs
dc.identifier.thesisKUB0046_HGF_B2102_2102R001_2013
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam