Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorMartinovič, Jancs
dc.contributor.authorNovák, Jiřícs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:52:34Z
dc.date.available2014-08-05T09:52:34Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/103722
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractPráce se v teoretické části zabývá problematikou zákonů spojených s povinností přestávek v řízení a poskytování informací pro řidiče o volných parkovacích místech z důvodu parkování kvůli přestávek. Dále jsou zde probrány možnosti monitorování obsazenosti parkovišť, kde je jako jeden způsob uvažován mýtný systém. V praktické části je provedena nejprve klasifikace parkovišť na dálnici D1 vůči mýtným branám a také klasifikace sledovaných parkovišť s instalovanými senzory. Poté byla provedena analýza dat poskytovaných senzory a mýtnými branami a na základě této analýza byly navrženy profily parkovišť a mýtných bran a byly definovány možné výstupy poskytované pro další zpracování. Nakonec byly vytvořeny a popsány dvě aplikace. První z nich slouží pro správu parkovišť a také poskytuje tyto informace vnějšímu světu. Druhou je simulátor, který umožňuje simulovat čas a vytvářet fiktivní vozidla pro mýtné brány nebo využívá ostrá data.cs
dc.description.abstractThe work in theoretical part is related with problematic of the laws connected with obligation of breaks during driving and providing an information for a drivers about available parking place in case of break. There are also discussed options of monitoring of the availability of parking lots, where the system of toll gates is considered as one of the possibility. In the practical part of the work as first, a classification of the parking lots on the D1 highway is done and also a classification of parking lots with installed sensors. Then the analysis of data provided by toll gates and sensors is done and on the basis of this analysis were designed profiles of parking lots and toll gates, and outputs which can be provided for further processing are defined. At the end of the work the two applications are created and described. The first one serves for the managing of the parking lots and toll gates and also provides its data to the outside world. The second one is simulator which allows the time simulation and creates fictional vehicles for toll gates or it could use real data.en
dc.format.extent9733108 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMýtná brána, Wavetronix, obsazenost parkoviště, simulátor provozucs
dc.subjectTollgate, Wavetronix, parking availability, trafic simulatoren
dc.titleMonitoring a analýza kapacity dálničních parkovišťcs
dc.title.alternativeMonitoring and Analysis of Highway Parking Capacityen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeSlaninová, Kateřinacs
dc.date.accepted2014-06-10cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department460 - Katedra informatikycs
dc.thesis.degree-programInformační a komunikační technologiecs
dc.thesis.degree-branchInformatika a výpočetní technikacs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisNOV980_FEI_N2647_2612T025_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam