Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPrauzek, Michalcs
dc.contributor.authorLiberda, Alešcs
dc.date.accessioned2014-08-05T09:56:22Z
dc.date.available2014-08-05T09:56:22Z
dc.date.issued2014cs
dc.identifier.otherOSD002cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/103754
dc.descriptionImport 05/08/2014cs
dc.description.abstractTato práce se zabývá analýzou závislostí mezi bioimpedancí řidiče během jízdy a různými vlivy, které mohou negativně ovlivnit bezpečnost při řízení automobilu, a návrhem algoritmu možného zařízení sledujícího zjištěné veličiny spojené s bioimpedancí řidiče. Data určená k analýze byla naměřena pomocí zkušební desky s integrovaným obvodem AD5933 od firmy Analog Devices, ke které byl vytvořen software v prostředí LabView, a elektrodami umístěnými na volantu vozidla. Měření byla provedena na řidičích různého věku, v různé denní době a v různých stupních provozu. Naměřená data byla analyzována a statisticky zhodnocena a byly určeny veličiny, které na základě měření s určitou pravděpodobností ovlivňují měřenou bioimpedanci řidiče. Ze závěru analýzy byl pak sestaven obecný algoritmus možného zařízení využívajícího monitorování bioimpedance řidiče.cs
dc.description.abstractThis thesis deals with analysis of dependencies between driver’s bioimpedance during driving and various influences that may negatively affect safety during driving, and algorithm design of possible device which monitors observed variables associated with the driver’s bioimpedance. Data intended for analysis was measured by using the test board with the integrated circuit AD5933 from Analog Devices, to which was created software in LabView environment, and electrodes mounted on the steering wheel of the vehicle. The measurements were performed on drivers of different ages, at different daytimes and in different traffic levels. The measured data was analyzed and statistically evaluated and were determined variables that on the basis of measurements with a certain probability affect the measured drivers bioimpedance. After the analysis, was compiled a general algorithm of possible device using bioimpedance monitoring of driver.en
dc.format.extent9077512 bytescs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectbioimpedancecs
dc.subjectsledování řidičecs
dc.subjectAD5933cs
dc.subjectbezpečnost při řízení automobilucs
dc.subjectelektrody na volantucs
dc.subjectbioimpedanceen
dc.subjectmonitoring of driveren
dc.subjectAD5933en
dc.subjectsafety during drivingen
dc.subjectelectrodes mounted on steering wheelen
dc.titleZvýšení bezpečnosti jízdy automobilu pomocí automatického sledování řidičecs
dc.title.alternativeIncrease of Car Driving Safety by Driver Automatic Monitoringen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeVala, Petercs
dc.date.accepted2014-06-03cs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatikycs
dc.description.department450 - Katedra kybernetiky a biomedicínského inženýrstvícs
dc.thesis.degree-programElektrotechnikacs
dc.thesis.degree-branchBiomedicínské inženýrstvícs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2724cs
dc.identifier.thesisLIB0010_FEI_N2649_3901T009_2014
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam