dc.contributor.advisor | Gajdoš, Petr | cs |
dc.contributor.author | Buček, Petr | cs |
dc.date.accessioned | 2014-08-05T10:06:34Z | |
dc.date.available | 2014-08-05T10:06:34Z | |
dc.date.issued | 2014 | cs |
dc.identifier.other | OSD002 | cs |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10084/103875 | |
dc.description | Import 05/08/2014 | cs |
dc.description.abstract | Cílem práce je vytvořit moderní nástroj pro zjednodušení vývoje shaderů v jazyce OpenGL Shading Language, včetně porovnání a zhodnocení existujících řešení. Důraz byl kladen na jednoduchost použití vzniklého nástroje a možnost jeho využití při výuce shaderů. Nástroj podporuje doplňování kódu, vizualizaci vytvářeného shaderu i udržení ukázkové scény jako celku. Součástí práce je i sada demonstračních scén spolu s výsledky testů vzniklého programu. | cs |
dc.description.abstract | The aim of the thesis is to create modern tool for simplification of shaders development in OpenGL Shading Language, including comparison and evaluation of existing solutions. The emphasis was on using simplicity of the tool and on possibility of using it for shaders lessons in education. The tool supports code complementarity, visualization of generated shader and maintaining of demonstration scene like a whole. Part of the thesis is also set of demonstration scenes, including test results of created program. | en |
dc.format.extent | 7632588 bytes | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | cs |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava | cs |
dc.subject | C# | cs |
dc.subject | .NET | cs |
dc.subject | C99 | cs |
dc.subject | OpenGL | cs |
dc.subject | GLSL | cs |
dc.subject | shader | cs |
dc.subject | editor | cs |
dc.subject | C# | en |
dc.subject | .NET | en |
dc.subject | C99 | en |
dc.subject | OpenGL | en |
dc.subject | GLSL | en |
dc.subject | shader | en |
dc.subject | editor | en |
dc.title | Editor pro GLSL | cs |
dc.title.alternative | GLSL Editor | en |
dc.type | Diplomová práce | cs |
dc.contributor.referee | Platoš, Jan | cs |
dc.date.accepted | 2014-06-09 | cs |
dc.thesis.degree-name | Ing. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský studijní program | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Fakulta elektrotechniky a informatiky | cs |
dc.description.department | 460 - Katedra informatiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Informační a komunikační technologie | cs |
dc.thesis.degree-branch | Informatika a výpočetní technika | cs |
dc.description.result | výborně | cs |
dc.identifier.sender | S2724 | cs |
dc.identifier.thesis | BUC0014_FEI_N2647_2612T025_2014 | |
dc.rights.access | openAccess | |